Se nya Battlefield avtäckas – live på FZ!

Medlem

Svenska Dice iallafall

Medlem

som att titta på hockey, jävla massa försnack xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Medlem

well fuck me =_= aja får vänta på nästa bf då


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Haters gonna hate, men shit vad nice det där kommer bli

ELF
Medlem

Mitt hypetrain spårade ur.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Om man ska vara kritiskt så är det not tempot, gillade bad company 2 för att tempot var långsammare kände på riktigt att man var där. Nu känns det mer som man dör och spawnar, explotioner överallt då det faktiskt inte blir något speciallt. men hoppas att man inte kan springa lika snabbt så att det blir men krig på avstånd än att bara springa och döda folk

Medlem

Vad är folks problem med ett BF under ww1? Ni har ju inte ens sett gameplay än... Det är la kul att dom gör något nytt eller??? Aja skönt att man slipper er på servrarna i framtiden

Medlem

grejen är, jag vill ha något nytt och hoppas. Dock spelar temat inte allt för stor roll för mig, Visst kan temat vara nåt nytt men om det är fortfarande samma känsla att sitta i en tank, fortfarande samma tempo på hur man springer så är det faktiskt ganska likt 4an. Man spring och skjuter ner sina motståndare. värdet att faktiskt överleva och gömma sig minskar.

Medlem

Battlefield i Star Wars grafik blir ju fint ww1 kan nog bli bra tror jag sablar och hästar samt propellerplan kommer jag uppsluka mig i några timmar iallafall

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

grejen är, jag vill ha något nytt och hoppas. Dock spelar temat inte allt för stor roll för mig, Visst kan temat vara nåt nytt men om det är fortfarande samma känsla att sitta i en tank, fortfarande samma tempo på hur man springer så är det faktiskt ganska likt 4an. Man spring och skjuter ner sina motståndare. värdet att faktiskt överleva och gömma sig minskar.

Förvisso hör ju massanstormning 1:a världskriget till... Där borde ju respawn-raten vara snabbare, för och bättre representera det hela, kan tyckas.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Hade hellre sett WW2 eller en Bad Company 3.


signatur

autograph

12
Skriv svar