LIVE - Se Battlefield 1 avtäckas!

Robot
LIVE - Se Battlefield 1 avtäckas!

Se nya Battlefield presenteras.

#battlefield-5-2


Medlem
LIVE - Se Battlefield 1 avtäckas!

Den svengelskan skojar man inte bort=)


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Den svengelskan skojar man inte bort=)

Klockan 22 avtäcks nya Battlefield. Se trailern (vad skulle det kunna vara på svenska?) strömmas direktsänt nedan. Glad?

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Ellakk:

Den svengelskan skojar man inte bort=)

Klockan 22 avtäcks nya Battlefield. Se trailern (vad skulle det kunna vara på svenska?) strömmas direktsänt nedan. Glad?

Jag tror att han menade den dåliga engelskan som Lars pratar?


signatur

autograph

Medlem

Tycker det är lite provocerande nästan att han (Lars) är så dålig på engelska. Man borde kunna begära mer av en höjdare i en bransch som är så internationell som spelbranschen. Dags för en engelskakurs tycker jag, ordförrådet verkar inte vara större än det man fick lära sig i högstadiet.

Medlem

svammel snack.
de var bättre 2005 med BF2.
Lars har inte fattat att deras gameplay inte är Battlefield än med deras senaste lanseringar.
står och ljuger för hela världen, ja ja.

Medlem

Nä....Blev inte det minsta intresserad av detta....
Och att man var tvungen o genomlida allt detta skitsnack för att få bli så besviken....


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det blev "Codename eagle 2"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Omg! HYPE! Kommer bli så mycket spelande av Battlefield 1!

Medlem

Då behöver man aldrig mer tro på att Dice skall göra något bra igen.

Fast man kan se det på den ljusa sida slipper ju betala 1000kr för ett spel.

Medlem

I varje fall inget framtidspiss och det blir intressant att se hur de slåss med de kontroversiella delarna av krigsföring i WW1.

Inte minst ska det bli intressant att se om de bara skinnar om BF4 eller om det blir nya funktioner, riktig "commander" gör comeback, etc...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Medlem

Av det man fick se från trailern tycker jag det ser väldigt intressant ut.

Dom kunde väl ha kommit på nåt bättre namn än Battlefield 1 dock.(imo)


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Abominable:

Tycker det är lite provocerande nästan att han (Lars) är så dålig på engelska. Man borde kunna begära mer av en höjdare i en bransch som är så internationell som spelbranschen. Dags för en engelskakurs tycker jag, ordförrådet verkar inte vara större än det man fick lära sig i högstadiet.

Det är stor skillnad att tala och skriva.

Medlem

Hur ska man tolka XBOX-skärmen? Battlefield för XBOX först? En framtida PC-portning? Äktenskapet mellan DICE och EA gör mig illamående och rädd på samma gång.

Medlem

Mjo, hoppas på commander, vore riktigt nice.
Men ser fan fram emot det.
Jag spelar BF för ljudet.
Deras ljudbild är fan underbar.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det blev "Codename eagle 2"

Och det är ingen dålig grej! Så länge det inte smetas ner med DLC som splittrar spelarbasen. Håller tummarna för att det blir bra åtminstone.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

YES! kan man sluta snegla på ww1 spelet "verdun", nu blir det garanterat ett inköp av nästa bf!

Medlem

DICE utnämnde sig själva som skapare av det första riktiga sandboxspelet, som då skulle vara Battlefield 1942.
Det var fan det dummast jag har hört.

Medlem

Grym trailer i alla fall, kan vara lovande!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

gaaaah HÄSTAR!!!!!!!!! well lets go!

Medlem

Trodde de skulle visa riktig gameplay
Det ser häftigt ut med alla miljöer och fordon, men är rädd för att känslan inte är något vidare.

Medlem

Kommer det bli någon frågeställning? och i sånt fall kan man få be er ställa frågor åt oss?

Medlem

Spelar om flyget blir kul och låst till första person. Annars: Rise of Flight !

Medlem

Tror detta kommer bli riktigt roligt! mycket mycket bättre än nutid eller framtids skräp! Och det bästa av allt är att man förhoppningsvis slipper cod-fanboysen aka spela bara nutidsspel!

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Ellakk:

Den svengelskan skojar man inte bort=)

Klockan 22 avtäcks nya Battlefield. Se trailern (vad skulle det kunna vara på svenska?) strömmas direktsänt nedan. Glad?

Que? (Vad blir det på svenska?) Glad?


signatur

Styret upp och däcken ner

Inaktiv

Nya bf ska tillbaka till ww1.
Nya cod ska ut i rymden.

Medlem
Skrivet av billybob:
Skrivet av Abominable:

Tycker det är lite provocerande nästan att han (Lars) är så dålig på engelska. Man borde kunna begära mer av en höjdare i en bransch som är så internationell som spelbranschen. Dags för en engelskakurs tycker jag, ordförrådet verkar inte vara större än det man fick lära sig i högstadiet.

Det är stor skillnad att tala och skriva.

Självklart är det så men han har nog hunnit förbereda sig en hel del inför det här. Skulle förvåna mig om dom inte kört ett helt gäng repetitioner inför detta "jippo". Så tycker inte nervositet borde ursäkta det bristfälliga ordförrådet. Sen är självklart hans brytning lite störande men sånt är man van vid om man följt Paradox utveckling av Europa Universalis genom åren.

Medlem

JAAA!!! Första världskriget, precis som jag ville!
Men, det är snudd på för mycket fiktion för min del (om man ska tro trailern). Ska bli väldigt intressant att se klipp i från spelet.

Så jäkla konstigt förövrigt att dem(svenskarna) säger varandras namn på Svengelska.

Medlem
Skrivet av autograph:
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Ellakk:

Den svengelskan skojar man inte bort=)

Klockan 22 avtäcks nya Battlefield. Se trailern (vad skulle det kunna vara på svenska?) strömmas direktsänt nedan. Glad?

Jag tror att han menade den dåliga engelskan som Lars pratar?

Tack.


signatur

Styret upp och däcken ner

12
Skriv svar