Battlefield 1 avtäckt – läs allt om spelet hos FZ!

Medlem
Skrivet av anon_306295:
Skrivet av R.Persson:

Är skeptisk. Kul med WW1 men känns som att Battlefield franchisen gått mer mot arkad än realism.

"Rolig spelmekanik går före historisk autenticitet" visar t.ex på just detta.

Dessutom får jag en känsla av de bilder man ser på karaktärerna att det inte känns något vidare WW1. Känns mer som en blandning mellan Assassins Creed och Hunger Games.

Mjo hoppas spelet iaf känns trovärdigt. I BF1942, BF: Vietnam och till viss del Battlefield 2 kändes striderna hyfsat trovärdiga trots att man kunde göra en del galna grejer.
I de senare spelen är det Michael Bay x1000, folk springer runt ensamma som ninjor och gun-fuar ner fienden.
Ser gärna att tanks blir lika svåra att oskadliggöra som i BF1942, inge jävla springa fram och plantera C4(!), springa bakom en vägg och detonera.
Inga fula filter heller som i BF3 och BF4, hoppas på att grafiken är lika klar som den är i Battlefront.

Japp stor skillnad på autentiskt och realistiskt. Du kan ha autentiska miljöer,vapen,plan m.m men totalt orealistiskt gameplay likt de gamla bf,cod -spelen.

Medlem

Vad söta alla negativa människor är. Är ni nånsin nöjda med något?

Ps om det nu är så dårligt BF1 eller må vara Cod köp det inte enkelt va

Medlem
Medlem

Detta verkar ascoolt! Skjuta hästar och slå folk med spade, kan knappt bärga mig

Medlem

Hur kan någon alls bry sig om att spelet släpps tre dagar innan på en särskild plattform. Störtlöjligt. Det hade varit störtlöjligt om det hade handlat om 3 månader också. Exklusiva spel då? De kommer ju ALDRIG på andra plattformar. Det om något borde isf vara upprörande.

Gilla läget, spela roll.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Skriv svar