Heroes of the Storm delas in i ligor – då börjar första säsongen

Robot
Medlem
Heroes of the Storm delas in i ligor – då börjar första säsongen

"The first season will be released soon after the game is out"

1 år senare bara, Blizzards och deras Soon.

Om inte detta system och match makingen är perfekt vet jag inte vad Blizzard har sysslat med, jag håller alla tummarna.

Hur som helst är allt bättre än det förra systemet, totalt värdelöst.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

"The first season will be released soon after the game is out"

1 år senare bara, Blizzards och deras Soon.

Om inte detta system och match makingen är perfekt vet jag inte vad Blizzard har sysslat med, jag håller alla tummarna.

Hur som helst är allt bättre än det förra system, totalt värdelöst.

Inget är någonsin perfekt, tyvärr. Men precis som du säger själv så det befintliga systemet kasst, allt bättre än det är en klar förbättring.

Medlem
Skrivet av littleboss:
Skrivet av Fezk:

"The first season will be released soon after the game is out"

1 år senare bara, Blizzards och deras Soon.

Om inte detta system och match makingen är perfekt vet jag inte vad Blizzard har sysslat med, jag håller alla tummarna.

Hur som helst är allt bättre än det förra system, totalt värdelöst.

Inget är någonsin perfekt, tyvärr. Men precis som du säger själv så det befintliga systemet kasst, allt bättre än det är en klar förbättring.

Överdrev självklart en smula med tanke på hur lång tid dom har tagit på sig ^^

Men nästintill perfekt kan man ju alltid hoppas på.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Varför skriva en clickbait-rubrik istället för att skriva "14/6 börjar första säsongen"?
Såna jävla äckliga lajkat.aftonbladet.se-vibbar.

Medlem
Skrivet av Tomtampong:

Varför skriva en clickbait-rubrik istället för att skriva "14/6 börjar första säsongen"?
Såna jävla äckliga lajkat.aftonbladet.se-vibbar.

Palla onödigt hat, dom vill väl att man läser nyheten + att det är ett företag och dom behöver självklart genera inkomst på de vis de kan

Medlem
Skrivet av Aestro:
Skrivet av Tomtampong:

Varför skriva en clickbait-rubrik istället för att skriva "14/6 börjar första säsongen"?
Såna jävla äckliga lajkat.aftonbladet.se-vibbar.

Palla onödigt hat, dom vill väl att man läser nyheten + att det är ett företag och dom behöver självklart genera inkomst på de vis de kan

Förklara gärna hur det genereras mer inkomster om jag klickar på länken på första sidan - vilket man ändå skulle göra om man är intresserad av ämnet. Är bara störande att se den sortens rubriker som riktiga skitblaskor använder som clickbait. Det är ett hån mot läsaren att skriva på det fördummade viset.

Medlem

Lite svårt att se hur detta ska fungera egentligen? Spelet är ju så lagbaserad att det inte går att som solospelare som i dota 2 mm att faktiskt lvla om motståndare och carry ett lag.

Hela laget lvlar samtidigt och spelar du med fyra sopor oavsett hur bra du är kommer du alltid ligga efter motståndarlaget ju?

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Lite svårt att se hur detta ska fungera egentligen? Spelet är ju så lagbaserad att det inte går att som solospelare som i dota 2 mm att faktiskt lvla om motståndare och carry ett lag.

Hela laget lvlar samtidigt och spelar du med fyra sopor oavsett hur bra du är kommer du alltid ligga efter motståndarlaget ju?

spelar du med fyra sopor är du själv en sopa, som har samma rank. Och du möter också ett lag bestående av sopor.

Åtminstone när matchmakingen funkar som den ska.

1
Skriv svar