Galna stunts och "massiva uppdateringar" väntar GTA Online

Robot
Galna stunts och "massiva uppdateringar" väntar GTA Online
Medlem
Galna stunts och "massiva uppdateringar" väntar GTA Online

Hade varit kul om de uppdaterat kartan. Tex. en ny ö i havet

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Hade varit kul om de uppdaterat kartan. Tex. en ny ö i havet

Kanske det.

Jag tycker istället att dom bör införa ny content i den befintliga världen. Just nu känns det som att man är i regel 90% i samma område, vilket är i "Down Town". Innan de börjar införa nya områden så tycker jag man borde utnyttja de befintliga områdena på ett bra vis.

Annars blir det ju bara ytterligare "dö-områden" utan större syfte.

Medlem

Mer online skit, dom struntar verkligen i SP delen. Jävla smegheads...

Medlem

Hoppas de kommer släppa en single player dlc. The lost and damned och The ballad of gay Tony var så jäkla bra till Gta 4


signatur

Game long and prosper

Redaktör
Skrivet av Javas:

Hoppas de kommer släppa en single player dlc. The lost and damned och The ballad of gay Tony var så jäkla bra till Gta 4

Det känns verkligen inte omöjligt att nåt sånt tillkännages på E3. Gissning: GTA 5-expansion, Borderlands 3 och ett nytt Red Dead.


signatur
Medlem

När kommer single player DLC'n som utlovades för 2 år sedan?


signatur

Meep!

Medlem
Citat:

För övrigt anser jag att Red Dead 3 bör släppas.

Det gör jag med, kommer gråta i ett hörn av glädje om dem visar upp det på e3. Var så längesedan jag hade ett pubslagsmål eller hogtieade någon och la på järnvägen att jag har glömt vem jag är innerst inne..


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Javas:

Hoppas de kommer släppa en single player dlc. The lost and damned och The ballad of gay Tony var så jäkla bra till Gta 4

Det känns verkligen inte omöjligt att nåt sånt tillkännages på E3. Gissning: GTA 5-expansion, Borderlands 3 och ett nytt Red Dead.

Borderlands 3 är ju typ confirmed redan av en av deras anställda. Även om det inte är en officiell sagt sak så lär det ju dröja ett bra tag innan det görs. Är säkert ett gäng DLC som ska ut till Battleborn först.
https://www.vg247.com/2016/04/23/borderlands-3-development-to...

Medlem

Det enda jag kom ihåg från min gta online tid ,var när jag startade. Då blev jag skjuten av samma snubbe 5 ggr. Sen köpte jag mig en jacka och snodde en bil. Roligare än så var det inte. För mig iallafall . Hoppas verkligen på ett nytt wild western stil spel från rockstjärnorna.

KoP
Medlem
Skrivet av ANZIKTE:
Skrivet av Lolflakes:

Hade varit kul om de uppdaterat kartan. Tex. en ny ö i havet

Kanske det.

Jag tycker istället att dom bör införa ny content i den befintliga världen. Just nu känns det som att man är i regel 90% i samma område, vilket är i "Down Town". Innan de börjar införa nya områden så tycker jag man borde utnyttja de befintliga områdena på ett bra vis.

Annars blir det ju bara ytterligare "dö-områden" utan större syfte.

Det beror ju själv på var man väljer att befinna sig. Själv är jag nästan aldrig i staden då jag är online i GTA. Finns ju massor av annat att besöka på resten av kartan men folk har generellt dålig fantasi så dom flesta hänger i staden. :/

Medlem

Bryr mig väldigt lite om pvp, så Online-delen, trots co-op-grejs har det inte blivit mycket av, men ja... fasen, på tiden att vi får mer single-player. Expansionerna till fyran var höjdare som lyfte den befintliga miljön.

Med det sagt, den finns en hel del kul race och annat i online-delen och jag sörjer lite att jag inte gjort någon Heist.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av ANZIKTE:
Skrivet av Lolflakes:

Hade varit kul om de uppdaterat kartan. Tex. en ny ö i havet

Kanske det.

Jag tycker istället att dom bör införa ny content i den befintliga världen. Just nu känns det som att man är i regel 90% i samma område, vilket är i "Down Town". Innan de börjar införa nya områden så tycker jag man borde utnyttja de befintliga områdena på ett bra vis.

Annars blir det ju bara ytterligare "dö-områden" utan större syfte.

Det beror ju själv på var man väljer att befinna sig. Själv är jag nästan aldrig i staden då jag är online i GTA. Finns ju massor av annat att besöka på resten av kartan men folk har generellt dålig fantasi så dom flesta hänger i staden. :/

Ja men det är det ju det jag menar. Jag spelar Online för att möta andra spelare, men om jag tar min bil och kör ut i skogen så är det ju ingen där och ingen som häller kommer komma dit, bara för att jag är där. Visst ibland kommer det ju drops, men man drar snabbt dit "gör" sin skit och sen tillbaks där "folk" befinner sig.

Jag skulle vilja se lite mera "live" events, typ som att Streetrace finns med drop-in funktion på specifika platser, UTAN att behöva ladda så man är kvar i freemode. Största problemet tror jag är att man helt enkelt är för få spelare i samma session.

Avstängd

Tror inte på något GTA VI i detta skede. Däremot så kommer det nog komma en eller flera expansioner likt de som kom till GTA IV. Dvs. samma värld men nya, spelbara karaktärer mm.

Medlem

Det hade vart smått fantastiskt om du avslutade varje artikel sådär likt Cato den äldre. Man vet ju vad som hände Kartago till slut ;)!

Medlem

De verkar ha glömt GTA V. GTA Online är ju i princip standalone nu för tiden. Satan vad trist.


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Redaktör
Skrivet av zumo:

Det hade vart smått fantastiskt om du avslutade varje artikel sådär likt Cato den äldre. Man vet ju vad som hände Kartago till slut ;)!

Ett tag till tänker jag hålla på. Till E3 i alla fall.


signatur
Medlem

Ingen mening med Online uppdateringar då det bara lockar alla fuskare igen, jag spelade GTAV igår sedan 2 månader tillbaka, inte stött på en fuskare på minst 12 timmar, efter varje ny uppdatering så kommer fuskarna igen. Satsa istället på singleplayer dlc.

Medlem

Nu har jag iofs inte spelat GTA Onlinr sen i Julas men dom har knappast förbättrat dom totalt jävla urusla servrarna sen dess.

Medlem
Skrivet av Tompa8989:

Nu har jag iofs inte spelat GTA Onlinr sen i Julas men dom har knappast förbättrat dom totalt jävla urusla servrarna sen dess.

Va? Vem älskar inte osynkroniserade biljakter?

Medlem

GTA dog lite för mig när de introducerade alla nya båtar och grejer, och när fuskandet pågick. Det tar fortfarande evigheter att komma in i spelet, och det är omöjligt att komma någonstans då allt kostar oerhört mycket och alla heists osv betalar ut så lite. Lagom kul att behöva nöta 30-40 heists bara för att ha råd med en vettigare bil.. tar flera veckor... De behöver expandera spelet betydligt mer och med mer saker för att det skall kännas fräscht att komma tillbaka. Dock så ska jag spela färdigt SP-delen, det verkar vara det enda som är värt att spela nu med GTA.

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Mer online skit, dom struntar verkligen i SP delen. Jävla smegheads...

Det stavas micro transactions.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Dock så ska jag spela färdigt SP-delen, det verkar vara det enda som är värt att spela nu med GTA.

Jag har spelat igenom det 3 gånger nu. Online, not so much och när jag gör det är det alltid i sluten lobby med polare. Jag orkar inte med 13-åringar som lag-hackar.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar