Självspäkelsen når nya höjder - Se Dark Souls III klarat utan att rulla, parera eller blocka

Robot
Självspäkelsen når nya höjder - Se Dark Souls III klarat utan att rulla, parera eller blocka

Vi har knappt lyckats starta spelet.

#dark-souls-iii


Medlem
Självspäkelsen når nya höjder - Se Dark Souls III klarat utan att rulla, parera eller blocka

Vet inte varför folk skulle anse att dark souls ska vara svårt, allt men behöver veta är vad för attacker fienden använder sig utav, innan man går in för att döda.

Medlem

Kan vara värt att nämna att hans karaktär är lvl 1, bara det är ju en bedrift.

Gen
Medlem
Skrivet av Vercadi:

Vet inte varför folk skulle anse att dark souls ska vara svårt, allt men behöver veta är vad för attacker fienden använder sig utav, innan man går in för att döda.

Fast det är ju inte direkt så att bossarna bara låter dig stå en bit bort utan att göra något. Märkt att flera bossar gör speciella attacker med lång räckvidd när man står längre bort än när man står nära. Tar flera tries för mig att se alla attacker (och de är oftast rätt många) men det är jag det.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Vet inte varför folk skulle anse att dark souls ska vara svårt, allt men behöver veta är vad för attacker fienden använder sig utav, innan man går in för att döda.

Vad betyder ordet svårt enligt dig?
För om man ska gå efter ordets rätta betydelse så är DS-serien svår.

Medlem

Är det här dagens motsvarighet till att varva SMB med dosan upp och ner, som vi gjorde på min tid?

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Vet inte varför folk skulle anse att dark souls ska vara svårt, allt men behöver veta är vad för attacker fienden använder sig utav, innan man går in för att döda.

Om man jämför med alla andra spel så är det svårt.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Vet inte varför folk skulle anse att dark souls ska vara svårt, allt men behöver veta är vad för attacker fienden använder sig utav, innan man går in för att döda.

Ser fram emot att få se en youtube-video på dina DS-skills.

För det är väl inte bara massa snack och ingen verkstad?

1
Skriv svar