Gratis Rainbow Six: Siege-uppdatering ute i morgon

Robot
Gratis Rainbow Six: Siege-uppdatering ute i morgon
Gratis Rainbow Six: Siege-uppdatering ute i morgon

Fett kul! 116 timmar spelade hittills och jag älskar det fortfarande. Då kan jag nämna att jag spelat alla battlefield sedan 2an, 6 call of duty spel och CS sedan 1.5.

Ser dock fram emot lite nya karaktärer!

Medlem

Blev förvånad över hur bra det här spelet är när jag prova det och köpte det direkt, har inte ångrat det en sekund.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Hur är PC-versionen av spelet? Är det nedlusat av fuskare? Är spelarbasen aktiv?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skrivet av Puscifer:

Hur är PC-versionen av spelet? Är det nedlusat av fuskare? Är spelarbasen aktiv?

Aktiv spelarbas! Har inte stött på några fuskare (vad jag vet i alla fall...). Jag har ett ganska bra rigg och maxar spelet på helt OK FPS. Det är riktigt kul om du gillar taktiska FPS spel!

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Hur är PC-versionen av spelet? Är det nedlusat av fuskare? Är spelarbasen aktiv?

Det är väldigt mycket exploiters och rena fuskare i ranked vilket gör att custom games är att föredra. Lite som pcw på irc för cs var för ett tag sen.


signatur

#PCMR

Medlem

Var ett tag sen jag spelade. Kanske ska peta in skivan igen nu när det börjar bli för varmt för att vara ute

Medlem
Medlem
Skrivet av Puscifer:

Hur är PC-versionen av spelet? Är det nedlusat av fuskare? Är spelarbasen aktiv?

Har aldrig stött på en fuskare under 60 timmar, däremot fok som anklagar andra nästan varje match.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Hur är PC-versionen av spelet? Är det nedlusat av fuskare? Är spelarbasen aktiv?

Skrivet av adde111:
Skrivet av Puscifer:

Hur är PC-versionen av spelet? Är det nedlusat av fuskare? Är spelarbasen aktiv?

Har aldrig stött på en fuskare under 60 timmar, däremot fok som anklagar andra nästan varje match.

Mycket anklagan precis som i alla andra spel.

Har själv spelat ca 90 timmar och stött på två stycken som uppenbarligen fuskade. Båda i samma klan och var inte blygsamma med fusket heller.
Annars är det några riktiga WTF-moments men det händer även mig själv utan fusk så WTH.

Medlem

Alltså, i detta spel över Rank "Gold 4" är nog bara fuskare, jag har inte spelat en enda match utan att blivit dödad genom 2 väggar av en kille som inte ens använder ADS när han skjuter, spelet går att spela på "Casual" men hur kul är de? Man vill väl skaffa sig en hög rank och spela matcher som ger något!

Har själv tagit mig till ranken "Platinum 1" (lägsta Platinum ranken, finns 3 högre steg) och som sagt, alla fuskar för dom tror att alla andra fuskar, ingen spelar "legit" efter man vunnit första rundan, för folk tror dom är odödliga och att man MÅSTE fuska om man lyckas sätta ett HS på dom! jag har nyligen börjat spela spelet har tagit mig till Clearence Level 85 och har liter över 100 timmar i spelet!

Skulle ranka detta spel som ospelbart, då de ska gå att skjuta genom golv och väggar = fuskarens dröm.
Antifusksystemet FairFight gör inte många knop, har sett en av alla 1000 fuskare jag mött bli bannad ingame, möter samma fuskare varje dag, för dom verkar gilla att köa game efter game varje dag, vilket bevisar att FairFight inte gör nått!

Medlem
Skrivet av Amelek:
Skrivet av Puscifer:

Hur är PC-versionen av spelet? Är det nedlusat av fuskare? Är spelarbasen aktiv?

Skrivet av adde111:
Skrivet av Puscifer:

Hur är PC-versionen av spelet? Är det nedlusat av fuskare? Är spelarbasen aktiv?

Har aldrig stött på en fuskare under 60 timmar, däremot fok som anklagar andra nästan varje match.

Mycket anklagan precis som i alla andra spel.

Har själv spelat ca 90 timmar och stött på två stycken som uppenbarligen fuskade. Båda i samma klan och var inte blygsamma med fusket heller.
Annars är det några riktiga WTF-moments men det händer även mig själv utan fusk så WTH.

Beror helt på din rank hörru, folk fuskar som galna över "Platinum 1" i Ranked

Medlem

är glad jag skaffade season pass, då slipper man betala en massa r6 coins eller reowns för dom kostar mer då, med season så kan man lira dom på direkten

Medlem
Skrivet av Soolar:
Skrivet av Puscifer:

Hur är PC-versionen av spelet? Är det nedlusat av fuskare? Är spelarbasen aktiv?

Det är väldigt mycket exploiters och rena fuskare i ranked vilket gör att custom games är att föredra. Lite som pcw på irc för cs var för ett tag sen.

Snarare tvärtom, r6 siege är ju minimalt med fuskare. Många lyckas hitta ställen att skjuta ifrån som gör dig näst intill osynlig för motståndarna så dom blir anklagad för fusk, du kan bara kolla på matimio på youtube där han visar några sneaky spots inom både deffender och attacker.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Soolar:
Skrivet av Puscifer:

Hur är PC-versionen av spelet? Är det nedlusat av fuskare? Är spelarbasen aktiv?

Det är väldigt mycket exploiters och rena fuskare i ranked vilket gör att custom games är att föredra. Lite som pcw på irc för cs var för ett tag sen.

Snarare tvärtom, r6 siege är ju minimalt med fuskare. Många lyckas hitta ställen att skjuta ifrån som gör dig näst intill osynlig för motståndarna så dom blir anklagad för fusk, du kan bara kolla på matimio på youtube där han visar några sneaky spots inom både deffender och attacker.

Jahaja...det är därför det är så få som vill ha ett bättre AC.


signatur

#PCMR

1
Skriv svar