Här är releasedatumet för finalen i Witcher-sagan! Och en teasertrailer!

Robot
Här är releasedatumet för finalen i Witcher-sagan! Och en teasertrailer!

UPPDATERAD Det finns nya screens också...


Medlem
Här är releasedatumet för finalen i Witcher-sagan! Och en teasertrailer!

Måste ha......ahhh!

Medlem

"sista".... :'(

Medlem

Finally! Det är detta jag väntat på ända sedan Witcher 3 blev färdigspelat. Alla andra spel har bara varit notiser vid sidan av

Medlem

Har inte ens börjat spela 3:an


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem
Medlem

har spelat typ 1 timme. Fan orkar inte med rpg längre :S måste få ihop mitt skit

Medlem

Det absolut bästa singelplayerspelet jag spelat, ser verkligen fram emot denna expansion!

Medlem

Äntligen!
Har varit så tyst om denna expansion...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Kommer förmodligen få skit från gemene man men det stavas distrikten, vet att ni på redaktionen älskar våra rättningar.
Dessutom är jag relativt säker på att det heter den ansenliga bulken, inte det.

Medlem

YES! Äntligen Och den teaser trailern?! Hur bra var den inte? Jag var lite orolig att det var så ljust och fint i Toussaint, men nu förstår jag att inget kan vara förevigt! Jag kan inte fatta hur en teaser kan vara såhär bra!

Här är vad som ingår i expansionen (av det jag vet)
+ 30 h långt äventyr
+ Ny Gwent faktion (Skellige)
+ Ny förbättrad grafik (särskilt för växter)
+ Uppgraderat gränssnitt
+ Nya fiender och ny romans
+ m.m.

Hajp var ordet!


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

Skulle vara rätt kul och spela ett spel gjorda av en Ohelig allians mellan CD project och Rockstar. Det hade vart guld.
Men Witcher har jag testat och det känns bara som jag nosat på det än så länge , även om det blev många sena nätter. Känns nästan lite för stort, om ni fattar vad jag menar.

Medlem

Aj! Kom just och tänka på att jag köpte Stellaris igår. Jag var säker på att Blood & Wine skulle släppas senare i juni som ett gammalt rykte påstog. Hur ska jag få något gjort denna sommar?

Skönt problem att ha antar jag


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

Skulle vara rätt kul och spela ett spel gjorda av en Ohelig allians mellan CD project och Rockstar. Det hade vart guld.
Men Witcher har jag testat och det känns bara som jag nosat på det än så länge , även om det blev många sena nätter. Känns nästan lite för stort, om ni fattar vad jag menar.

Lustigt att du sa det... CDPR största idol är Rockstar. Visste du det?


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem
Skrivet av wrangman:

[

Skrivet av UggleMannen:

Skulle vara rätt kul och spela ett spel gjorda av en Ohelig allians mellan CD project och Rockstar. Det hade vart guld.
Men Witcher har jag testat och det känns bara som jag nosat på det än så länge , även om det blev många sena nätter. Känns nästan lite för stort, om ni fattar vad jag menar.

Lustigt att du sa det... CDPR största idol är Rockstar. Visste du det?

Haha nej. Men vem fan tycker inte Rockstar grabbarna är bra? Det hade blivit ett episkt spel

Medlem
Skrivet av Pettor:

Finally! Det är detta jag väntat på ända sedan Witcher 3 blev färdigspelat. Alla andra spel har bara varit notiser vid sidan av

Håller fullt med. Grymt spel bra grafik. Ja seg battle men än sen. Så roligt och Gwent är ju grymt kul

Medlem

I will be spending my summer in wine country.

Medlem

Önskar man kunde radera minnet så man kunde återuppleva Witcher 3 på nytt om och om igen!

Medlem

absolut bästa nyheten på länge, alltid älskat spelen. nu kommer jag spela om alla spelen

Medlem
Skrivet av Fiddi:

"sista".... :'(

Mer! Mer! Mer!

Medlem

Cliché vid det här laget, men det funkar:

Medlem

Måste inhandla och köra igenom Hearts of Stone först.

Har inte läst något negativt om den första expansionen så jag tror nog att detta levererar också.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Confirmed: Triceratops alien creature and flower predator hybrid.

Game on!

Medlem
Skrivet av majsalle:

Har inte ens börjat spela 3:an

Åh lyckliga dig att få uppleva allt första gången! Spela!


signatur

Nämen!

Medlem

Detta är väl inte sista Witcher spelet? Sagan om Geralt tar slut efter denna expansion, inte själva Witcher serien.

Hör för mig att någon på CD Project twittrade detta.

Antagligen så betyder det att vi lär få se mer The Witcher i framtiden, fast inte med Geralt.

Medlem

Oohjaaa/neeej mera gwent och kort! ;D


signatur

Fueled by coffee.

k3m
Medlem

ruggigt mys med mer av häxan Geralt så salig bra fantasi kul man får uppleva det

Medlem

Omg detta ser jag fram emot


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

k3m
Medlem
Skrivet av Skelögd:

Detta är väl inte sista Witcher spelet? Sagan om Geralt tar slut efter denna expansion, inte själva Witcher serien.

just det. dock så är inte det här en vanlig spelserie. utan det är faktist Andrzejs saga. så därför är fler spel högst osäkert.

Avstängd

Tror man är Ciri i nästa witcher spel om det kommer något. Hon blir ju witcher i detta om man får till det slutet.


signatur

PS5 och inget annat.

12
Skriv svar