logitech g900

Medlem
logitech g900

Nu har jag inhandlat Logitechs G900 wireless mouse, en väldigt dyr datormus. Dock känner jag att detta var helt klart värt pengarna.

Den har ett batteri som klarar av 32 timmars användande innan du måste ladda den igen, den har 1 millisekunds responstid och den är sjukt vacker att titta på.
Den är även användbar utav vänsterhänta då denna mus har utbytbara knappar på varje sida eller om du vill ha fler knappar kan du ordna det.

Den väger ingenting, de är en utav de lättaste jag känt på. Det kan avskräcka en del. Då många vill ha lite tyngd i sina, känna att man har något i handen. För mig så tycker jag inte att detta är något större problem, då hade jag ju aldrig köpt den ifrån början.

Designen är en utav de snyggaste och mest ergonomiska jag sett på länge, tack vare att den är skapad för båda händerna, istället för bara högerhänta. Första gången jag såg den, tyckte jag den liknade en del ifrån en transformer.

Jag har hunnit spela Cs go och Overwatch än så länge och det har funkat fel fritt.Tack vare att musen har mekanisk vridning så känns allt så himla responsivt och snabbt.
Har även hunnit surfa lite med den och det klarar den galant tack vare designen som inte fått min hand att somna efter flera timmars nät/spelande tid, sedan är scrollhjulet ett utav de skönaste jag fått äran att lägga mitt flottiga finger på.

Jag har aldrig ägt något utav logitech när det kommer till gaming tillbehör, men detta får mig att bli en trogen kund.

#blogg

Medlem
logitech g900

Jag hatar verkligen den här Transformers-designen som en del spelmöss har, och har haft genom åren. Tycker den är smått osexig. Men kul att du hittat en mus du gillar och som fungerar bra.

Testpilot

Trevligt , är själv skeptisk just till vikten. Har den vikter också?

Har själv en G502 som spelmus och en MX master till jobb , 502an har justerbara vikter med i paketet som man själv kan få till den perfekta känslan med.

Har även drösvis med gamla Logitech liggande i gömmorna.
Performance MX , G9 Laser mouse , Anywhere MX , Mx Revolution osv.

Är en logitech-junkie då det gäller möss och köper ofta nya

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag hatar verkligen den här Transformers-designen som en del spelmöss har, och har haft genom åren. Tycker den är smått osexig. Men kul att du hittat en mus du gillar och som fungerar bra.

Haha håller med, skulle köpa en mus till min bror en gång, men hittade bara massa jävla transformers och fula jävla mös var man än kollade, gav han en papperlapp han får köpa valfri, och han köpte ju såklart en ful razer eller något.

Själv har jag Logitech G700, riktigt fin, något större, passar perfekt. Kommer helt klart fortsätta med denna.

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Trevligt , är själv skeptisk just till vikten. Har den vikter också?

Har själv en G502 som spelmus och en MX master till jobb , 502an har justerbara vikter med i paketet som man själv kan få till den perfekta känslan med.

Har även drösvis med gamla Logitech liggande i gömmorna.
Performance MX , G9 Laser mouse , Anywhere MX , Mx Revolution osv.

Är en logitech-junkie då det gäller möss och köper ofta nya

Den har tyvärr inga vikter, utan den väger ungefär 101 gram om jag inte minns fel

Testpilot
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av Harakiri:

Trevligt , är själv skeptisk just till vikten. Har den vikter också?

Har själv en G502 som spelmus och en MX master till jobb , 502an har justerbara vikter med i paketet som man själv kan få till den perfekta känslan med.

Har även drösvis med gamla Logitech liggande i gömmorna.
Performance MX , G9 Laser mouse , Anywhere MX , Mx Revolution osv.

Är en logitech-junkie då det gäller möss och köper ofta nya

Den har tyvärr inga vikter, utan den väger ungefär 101 gram om jag inte minns fel

Aha , hmm får klämma på den i butik o se om den känns bra. Just möss och tangentbord är sådant man bör känna på innan man köper.

1
Skriv svar