Medlem
FZ app?

Det enda jag saknar på min iPad är en najs FZ app. Istället för att surfa och söka via google, så tänkte jag en app för oss verkligen lata människor.
Eller för dom som har strul med webbläsare.

Vad tror ni om detta?

Medlem

Vore väl inget fel på en app, men om det inte blir av så kan du ju alltid installera en annan webbläsare som du bara använder för FZ.

Medlem

YES PLEASE!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Får väl tillägga att jag personligen inte tänker skapa denna app, bara en hjärnfis för någon med talang för appar.

Medlem

Bara att köra på

https://www.appmakr.com


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag skulle gärna se en FZ-app!

Medlem

Inte för att värdera behovet av faktiskt App, men om sådan skulle skapas så bör den gå på "Geeks Publishing" och inte bara FZ-nivå. Läs möjligheten att få in olika delar i samma app utifrån personliga preferenser. Exempelvis att man kan välja att nyhetsflödet inkluderar FZ, SweC, och VRgeeks, men inte 99mac. En samlad plats för PM osv.

Redaktör

Inga dumma förslag. Men först och främst ska nästa generations FZ kodas färdigt, formges och lanseras.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Inga dumma förslag. Men först och främst ska nästa generations FZ kodas färdigt, formges och lanseras.

Gör ni den delen riktigt rätt behövs ingen app

Redaktör
Skrivet av blizzard:
Skrivet av Tompa:

Inga dumma förslag. Men först och främst ska nästa generations FZ kodas färdigt, formges och lanseras.

Gör ni den delen riktigt rätt behövs ingen app

Det är tanken.


signatur
1
Skriv svar