Blood and Wine är det definitiva slutet för Witcher 3

Robot
Blood and Wine är det definitiva slutet för Witcher 3

Efter den andra och sista expansionen lämnar CD Projekt Witcher 3 för Cyberpunk 2077.

#cd-projekt-red


Medlem
Blood and Wine är det definitiva slutet för Witcher 3

Äntligen! Mer witcher tre!
Äntligen, Cyberpunk på g!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Woooh Cyberpunk hype!!!


signatur

Game long and prosper

k3m
Medlem

jag är extremt sugen på 2077. fast det mest troligen blir ett mmo. jag avskyr mmo'n.

Medlem
Skrivet av k3m:

jag är extremt sugen på 2077. fast det mest troligen blir ett mmo. jag avskyr mmo'n.

Redan 2013 bekräftade de ju att det skulle vara ett storyfokuserat singleplayer-RPG, så varifrån idén om att det skulle vara ett MMO kommer förstår jag inte.

Medlem
Skrivet av k3m:

jag är extremt sugen på 2077. fast det mest troligen blir ett mmo. jag avskyr mmo'n.

Det går ett rykte om att Cyberpunk 2077 ska bli MMO, men enligt intervjuer och videos jag sett med CDPR så blir det _inte_ MMO. Spelet ska däremot innehålla en sorts multiplayer-aspekt.


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem
Skrivet av k3m:

jag är extremt sugen på 2077. fast det mest troligen blir ett mmo. jag avskyr mmo'n.

"It will be a story-based RPG experience with amazing single-player playthroughs, but we're going to add multiplayer features," CDPR managing director Adam Badowski told me.

Medlem

Bra att dom slutar på topp, antar jag.

k3m
Medlem

tack för alla svar. nu blev jag ju superduper tera hajpad

Medlem

Jäklar vad jag ser fram emot Cyberpunk 2077! Efter att ha spelat CDPRs alla Witcher-spel så är jag helt såld på CDPR. Jag gillar allt dom gör Fanboy? Japp!


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

Liten fråga, har inte spelat klart än, har kommit tillbaka till Kaer Morhen i vanilla spelet. Har ej kört sen första expansionen släpptes, men hur ska jag spela den? Hur ska jag spela båda expansioner? Utspelar det sig efter The Witcher 3? eller är det inom spelstoryn i trean?


signatur

Cheaters will hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent gamer, a silent banhammer. A Real, Gamer.

Medlem
Skrivet av Le Erik:

Bra att dom slutar på topp, antar jag.

Du verkar anta är att Blood and Wine kommer att vara det bästa de skapat i Witcher-universumet. Trevlig nyhet!
Jag vet ingenting.

Medlem
Skrivet av GRiZZHARD:

Liten fråga, har inte spelat klart än, har kommit tillbaka till Kaer Morhen i vanilla spelet. Har ej kört sen första expansionen släpptes, men hur ska jag spela den? Hur ska jag spela båda expansioner? Utspelar det sig efter The Witcher 3? eller är det inom spelstoryn i trean?

Spela klart huvudstoryn så du kommer upp i bra level. För Hearts of Stone bör du vara lvl 30-34. För Blood and Wine bör du vara 34-35...

Så spela dem i ordning. Expansionerna är som egna sidohistorier. Ingen koppling till huvudhistorien.

Lycka till!


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

Hearts of Stones var riktigt kul och bra story. Men slutet var dåligt. Än sen egentligen för storyn var grym. Väntar verkligen till den 31:a:-)

1
Skriv svar