Star Wars Battlefront 2 släpps redan 2017

Robot
Star Wars Battlefront 2 släpps redan 2017

EA planerar att släppa ett Star Wars-spel om året, från bland andra Dice, Respawn och Visceral.

#ea


Medlem
Star Wars Battlefront 2 släpps redan 2017

Vilket jävla skämt.

Medlem

Eller helt enkelt en chans till att säga..gör om gör rätt?

Medlem

Kotor 3 så blir vi alla nöjda, behövs inget mer!

Medlem

The milking beginssssssss


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Vill verkligen ha ett Star wars spel med riktigt bra story. Typ KOTOR eller någon FPS-variant.
Högt upp på listan står även en X-wing alliance doftande variant.
Kom igen nu EA!

Medlem

Tja, lyckas de fylla spelen med bra content så är ju antalet inget problem.

Releasehästryttare
Skrivet av Martyfellman:

Vilket jävla skämt.

*YES* *YES* Give in to your hatred! - The Emperor

Medlem
Skrivet av Frux:

Tja, lyckas de fylla spelen med bra content så är ju antalet inget problem.

Smaken är ju som baken. Men i min värld så lyckades dom inte ens få till ETT spel ordentligt...

Medlem

Fattar inte vitsen med att göra ett nytt battlefront, vad är det som kommer skilja?

Det nuvarande Battlefront skulle vara bra om dom bara tillförde förändringar istället för utveckla ett helt nytt spel.

Men men, det är ju pengar det handlar om.

På tal om EA har jag nog inte köpt ett enda spel från dom sedan dead space 3.

Medlem

Och jag som precis börjat gilla Battlefront. Tyckte inte alls om det i början, men nu när man börjar bli lite bättre så är det ändå ett rätt skoj run n´ die spel Känslan i det är enormt bra, precis som ljudet.

Medlem

Vilken jävla cirkus om det stämmer..


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

mjä, vette fan. Körde betan på förra och var mycket som saknades enligt egen åsikt. Sure var roligt att flyga runt i tie fighter och skjuta ner alla rebels. Eller när man bombade folk med at-at.

Men orkade aldrig köpa battlefront och blir väl samma med detta, har tappat förtroendet för dice och EA, men skoj för dom som kommer köpa detta

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Fattar inte vitsen med att göra ett nytt battlefront, vad är det som kommer skilja?

Det nuvarande Battlefront skulle vara bra om dom bara tillförde förändringar istället för utveckla ett helt nytt spel.

Men men, det är ju pengar det handlar om.

På tal om EA har jag nog inte köpt ett enda spel från dom sedan dead space 3.

Jao, dem måste ju endå ha pengar för göra nya spel och betala löner o sånt.

Jag spelade bara betan så kan inte säga så mycket hur första spelet blev sen efteråt, men från vad jag har hört så hoppas jag att de lär sig av sina misstag o gör ett mycket bättre battlefront tills nästa gång. Vill man inte så behöver man inte spela spelet, battlefront 1 kommer endå vara vid liv ett tag till, som andra battlefield spel i serien.

"We'll most likely have one Star Wars title a year for the next three to four years," said Blake Jorgensen, EA's chief financial officer, during the call. "

Dom pratar väll helt enkelt om andra typer av star wars spel och inte specifikt ett battlefront 2?

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Martyfellman:

Vilket jävla skämt.

*YES* *YES* Give in to your hatred! - The Emperor

Hahahaha suck the pain.

Medlem

Dlc 4 till battlefront har de ju inte avslöjat än. Kanske det är det som menas, inte battlefront 2.

Medlem

Har redan ett "okej" nytt Battlefront. Har inget intresse av att köpa 2, eller en massa extra dlc.
Man blir liksom mätt så länge det handlar om medelmåttiga produkter. Hade det varit awesome content följt att mer awesome content, då hade det varit annat.
You dont get more money from me EA.

Medlem

Hellre ett helt nytt spel än dlc.

Medlem
Skrivet av Martyfellman:

Vilket jävla skämt.

Lagom till Star Wars episod 8 hypen! Samma visa som med Battlefront 3. Lätt tjänade miljoner för EA från alla Star Wars fanatiker.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

signatur

Nämen!

Medlem

I en hage inte så långt borta, hörs en ko råma....

...hur som helst.

Skrivet av Spectral:

Hellre ett helt nytt spel än dlc.

Hellre en expansion än nytt spel. Nytt spel och man måste köpa ett helt nytt spel för att ha det senaste och alla som inte köper det kan inte spela med/mot de som har det nyaste. Med en expansion kan alla som spelar grundspelet kan fortsätta köra det, de som köpt expansionen har tillgång till extra banor och/eller fordon. Ännu bättre: (som jag skrev i en annan tråd) Gör som WH40k - de som bara har grundspelet kan spela de nya banorna och mot/med de nya klasserna/fordon men för att kunna spela med de nya klasserna så måste man köpa expansionen. Lite som RS: Siege fungerar med oepratörerna.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Och folk kommer vara efterblivna nog att köpa det precis som med COD. Eller ja, förhoppningsvis kommer det nya COD att faila hårt.

Nytt spel per år är ett orosmoment. Men då det är tre helt olika studios med helt olika inriktningar så kanske det kan bli bra ändå.

Medlem
Medlem

Så mer av samma trök då? Eller får de tummen ur och inser att folk kanske också vill ha en bra story? Men det är ju stor risk att de bara vill mjölka järnet nu tills folk tröttnar....

Nej, jag spelar hellre gamla hederliga Jedi Knight än det här. Köpte Battlefront, körde det i ca två veckor, sedan tröttnade jag totalt. Är trött på tråkiga multiplayerspel där man endast skall springa från A > B > C > A, rinse and repeat, i olika former. Vill ha story, dialog, en personlighet. Inte bara vara ytterligare en kopia av Stormtrooper no 13242452 som gör exakt samma saker som alla andra.

Medlem

Så mycket höll dom vad dom sagt tidigare.... Dice, sicket misstag av er att bli uppköpta av djävulen

Medlem

Lololololol! LOL!

FML
Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Martyfellman:

Vilket jävla skämt.

*YES* *YES* Give in to your hatred! - The Emperor

"Strike me down and i will become more powerful than you could possibly imagine "
- EA

Medlem

Faan vad glad jag blir. Jag älskar det senaste BF och vill gärna se mer från Star Wars. Det spelet är så mycket bättre än det Lucas Arts släppt de senaste tio åren.

Men kommer inget SW-spel 2016?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

12
Skriv svar