Koreanska Starcraft II-flygplan

Medlem
Koreanska Starcraft II-flygplan

Koreaner vet fan hur man har kul.

Medlem
Medlem

Hur coolt som helst ju!

Medlem

Gillar väl denna biten mest:
Successful professional Starcraft II players can earn a university scholarship from Blizzard, in addition to whatever salary/prize money they earn.

Medlem

*packar sina väskor* vart kan man köpa billigast biljett till sydkorea?

Medlem

coola plan hade gärna ägt en egen flygplan

Inaktiv

Det är ju fan att dom ska hålla på. Varför kan inte Sverige ha en nationalsport med spel inblandat?

Där ser man vart pengarna går!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Only in Korea asså...


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Shit det är som fotboll i Sverige

Medlem

xD Fan vad SC är stort där nere.

Medlem

LAN? ...
T______T

I want that too. Hoppas de får för sig att släppa en sådan version här också någon dag... eller att någon Koreanare bestämmer sig för att... ni vet... sin version av spelet.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Fan va häftigt :)!

Medlem

ibland är det synd att man bor i Sverige

Medlem

Lägg pengarna på ett gratis map-pack istället.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

o jag som hoppades på en viking i live storlek XD

Medlem

Högflygande planer gällande marknadsföring.
Hoppas att de inte kraschar.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Walter, blizzard har såklart inte köpt flygplanet...

Medlem

LAN! och coola flygplan.

Medlem
Skrivet av Camlin:

Gillar väl denna biten mest:
Successful professional Starcraft II players can earn a university scholarship from Blizzard, in addition to whatever salary/prize money they earn.

Precis. Spela tillräckligt mycket så får du en utbildning. Kommer göra att det blir accepterat att ägna sitt liv åt spelet, men det kanske redan är så i Sydkorea...

Medlem
Skrivet av Mhorix:

Precis. Spela tillräckligt mycket så får du en utbildning. Kommer göra att det blir accepterat att ägna sitt liv åt spelet, men det kanske redan är så i Sydkorea...

Ja, vissa älskar att ägna sitt liv åt sitt frimärkssamlande, andra älskar att mecka med bilar. Vi på FZ älskar spel vettu.

Medlem
Skrivet av Eight08:

Ja, vissa älskar att ägna sitt liv åt sitt frimärkssamlande, andra älskar att mecka med bilar. Vi på FZ älskar spel vettu.

Utbildning > Spel

imho

Medlem
Skrivet av Mhorix:
Skrivet av Eight08:

Ja, vissa älskar att ägna sitt liv åt sitt frimärkssamlande, andra älskar att mecka med bilar. Vi på FZ älskar spel vettu.

Utbildning > Spel

imho

Tja, är väl som i alla andra sporter.. Spela fotboll bra i gymnasiet, så får du stipendium till college i USA alternativ kanske här i Sverige.
Spela Starcraft bra, så kan du kanske få stipendium till "college" i Korea. Vem vet, kanske finns universitets-lag i SC.

Medlem

När ska SAS måla sina flygplan med Battlefield tema?

Medlem
Skrivet av Mahone:

När ska SAS måla sina flygplan med Battlefield tema?

Jag kan se det framför mig, "Here comes bad company"


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Kunde dom inte ha gjort en wraith i samma veva?


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

korea alltså..<3<3<3

Medlem
Skrivet av Jiggaren is back! OMG!:

Det är ju fan att dom ska hålla på. Varför kan inte Sverige ha en nationalsport med spel inblandat?

För Sverige är ett ganska fjantigt land som fortfarande vill klanka ner på spel i media, trots att vi har världens största lan och stora turneringar m.m

Synd är det , riktigt synd faktiskt :/

12
Skriv svar