Titanfall 2 faller från skyn innan året är slut

Robot
Medlem
Titanfall 2 faller från skyn innan året är slut

pepp


signatur

#PCMR

Medlem
Medlem
Medlem

Titanfall hade väldigt roligt gameplay, grafik, ljud för att inte tal om att kunna köra en stor mördarrobot.

Dock hade de sina fel. Världen den utspelar sig i måste vara den tråkigaste någonsin. Hade spelet ens någon handling? En riktig SP-kampanj hade nog hjälpt det massor. Matchmakingen var också riktigt dålig.

Kraftfullare robotar. 64-spelare. Kartor mer likt battlefield. De vore något det.

Medlem

Nyfiken. Helt klart stort potential i studion.

Jag anar att Titanfall bara var en aptitretare av vad som komma skall. CoD4 var ändå så revolutionerande/evolutionerande att Activition fortfarande tjänar galet på att släppa variationer av det. Och det här vad jag förstår är kärngruppen på CoD4.


signatur

subterranean homesick alien

Avstängd

Jag är mer spänd än någonsin.

Battlefield 1 - Call of Duty Infinite Warfare + Modern Warfare Remaster och Titanfall 2.

Medlem

Hade as många roliga timmar med Titanfall, förstår inte dom som klagar på att det var svårt att strida i mechsen....men om det kommer svärd....hell yes!

Har spelat dom flesta mech spelen o Titanfall var klart bland dom bästa.

Medlem

Gillar TItanfall. Känns som 2:an kommer bli bra (utan att veta något).


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Peppar peppar.....


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Undrar hur mycket plats det tar på hårddisken

Medlem

Älskade titanfall, körde många timmar på pc. Ser fram emot 2an!

Medlem
Skrivet av employed:

Titanfall hade väldigt roligt gameplay, grafik, ljud för att inte tal om att kunna köra en stor mördarrobot.

Dock hade de sina fel. Världen den utspelar sig i måste vara den tråkigaste någonsin. Hade spelet ens någon handling? En riktig SP-kampanj hade nog hjälpt det massor. Matchmakingen var också riktigt dålig.

Kraftfullare robotar. 64-spelare. Kartor mer likt battlefield. De vore något det.

story? seriöst vem bryr sig om story i ett mp only spel, inte så jag sitter och bryr mig sanslöst om vilka jag dödar och varför när man spelar.

Medlem

Hoppas 2an bättre än 1an

1
Skriv svar