World of Warcraft får rustningar och vapen från biofilmen

Robot
Medlem
World of Warcraft får rustningar och vapen från biofilmen

EDIT:
Jaha.... Läste rubriken lite väl fort ^^

Medlem

Ingetdera kändes sådär jättelockande. Om jag skulle välja mellan föremålen som Alliance och Horde får skulle jag välja Alliance eftersom jag spelar (eller spelade snarare) som Warrior.

Sedan känns inte staven särskilt passande för de flesta klasser som använder sig av stav som vapen.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Det första riktigt snygga grejerna i wow sedan tbc.

Medlem
Skrivet av Sille:

Det första riktigt snygga grejerna i wow sedan tbc.

Så, du har med andra ord inte spelat WoW sedan... TBC?

Medlem
Skrivet av s3ng:

EDIT:
Jaha.... Läste rubriken lite väl fort ^^

Aah~ Gamla goda "clown"-gearet.

Medlem
Skrivet av s3ng:

http://i.imgur.com/fCvWLwN.jpg

EDIT:
Jaha.... Läste rubriken lite väl fort ^^

Fantastiskt, den bilden borde visas för alla vanilj-nostalgiker.


signatur

/Landstream

Medlem

[quote=Landstream]

Skrivet av s3ng:

http://i.imgur.com/fCvWLwN.jpg

EDIT:
Jaha.... Läste rubriken lite väl fort ^^[/

Skrivet av s3ng:

http://i.imgur.com/fCvWLwN.jpg

EDIT:
Jaha.... Läste rubriken lite väl fort ^^

Fantastiskt, den bilden borde visas för alla vanilj-nostalgiker.

Nej, kanske för TBC-nostalgiker.

Den här borde visas för alla vanilj-icke-nostalgiker.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Nej, kanske för TBC-nostalgiker.

Den här borde visas för alla vanilj-icke-nostalgiker.

http://www.adventuresinpoortaste.com/wp-content/uploads/2012/...

Med tanke på hur svårt det var att samla ihop ett helt set, alla olika raider, samla dkp och försöka vinna över andra med samma klass, så är den bilden väldigt missvisande. Även idag när du kan köra raiderna själv så tar det lång tid att få ett helt set.


signatur

/Landstream

Medlem
Skrivet av Landstream:
Skrivet av Struggle:

Nej, kanske för TBC-nostalgiker.

Den här borde visas för alla vanilj-icke-nostalgiker.

http://www.adventuresinpoortaste.com/wp-content/uploads/2012/...

Med tanke på hur svårt det var att samla ihop ett helt set, alla olika raider, samla dkp och försöka vinna över andra med samma klass, så är den bilden väldigt missvisande. Även idag när du kan köra raiderna själv så tar det lång tid att få ett helt set.

Vilket var varför man fortsatte att spela och varför du kände dig speciell när du väl hade hela settet. Bilden är inte missvisande ett dugg, den visar precis vad Vanilla WoW kunde ge dig, om du gav det tid. Jag fixade Judgement settet på ett par Lockouts på både min Horde och Aliance Paladin när jag spelade för nått halvår sen eller så, när ja bestämde mig att jag ville ha det i min samling.

Nu spelar jag inte WoW längre dock, och har inte gjort på flera månader, har inga intentioner att börja igen heller. Varken Vanilla Server eller Legion.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Landstream:
Skrivet av Struggle:

Nej, kanske för TBC-nostalgiker.

Den här borde visas för alla vanilj-icke-nostalgiker.

http://www.adventuresinpoortaste.com/wp-content/uploads/2012/...

Med tanke på hur svårt det var att samla ihop ett helt set, alla olika raider, samla dkp och försöka vinna över andra med samma klass, så är den bilden väldigt missvisande. Även idag när du kan köra raiderna själv så tar det lång tid att få ett helt set.

Vilket var varför man fortsatte att spela och varför du kände dig speciell när du väl hade hela settet. Bilden är inte missvisande ett dugg, den visar precis vad Vanilla WoW kunde ge dig, om du gav det tid. Jag fixade Judgement settet på ett par Lockouts på både min Horde och Aliance Paladin när jag spelade för nått halvår sen eller så, när ja bestämde mig att jag ville ha det i min samling.

Nu spelar jag inte WoW längre dock, och har inte gjort på flera månader, har inga intentioner att börja igen heller. Varken Vanilla Server eller Legion.

Du har inte förstått hur heroin ja menar wow funkar va ? Never say never

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Landstream:
Skrivet av Struggle:

Nej, kanske för TBC-nostalgiker.

Den här borde visas för alla vanilj-icke-nostalgiker.

http://www.adventuresinpoortaste.com/wp-content/uploads/2012/...

Med tanke på hur svårt det var att samla ihop ett helt set, alla olika raider, samla dkp och försöka vinna över andra med samma klass, så är den bilden väldigt missvisande. Även idag när du kan köra raiderna själv så tar det lång tid att få ett helt set.

Vilket var varför man fortsatte att spela och varför du kände dig speciell när du väl hade hela settet. Bilden är inte missvisande ett dugg, den visar precis vad Vanilla WoW kunde ge dig, om du gav det tid. Jag fixade Judgement settet på ett par Lockouts på både min Horde och Aliance Paladin när jag spelade för nått halvår sen eller så, när ja bestämde mig att jag ville ha det i min samling.

Nu spelar jag inte WoW längre dock, och har inte gjort på flera månader, har inga intentioner att börja igen heller. Varken Vanilla Server eller Legion.

Fast i vanilla så tog det så pass lång tid att få ett helt set att när du väl var klar var det inte längre BiS så du gick ändå runt och såg ut som bilden på orcen. Undrar hur många som ens hann samla ihop hela Judgement innan TBC släpptes.

Jag har spelat vanilla och alla expansioner utom Cata, redan köpt Legion också. Hur nu det är relevant.


signatur

/Landstream

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Sille:

Det första riktigt snygga grejerna i wow sedan tbc.

Så, du har med andra ord inte spelat WoW sedan... TBC?

Tyvärr inte, jag har spelat dem.
Pala har Grand m, T2 och T6.
Warrior Grand m, valor heroism och T3.
Mage T3
Priest T1,T2,3,4,5,6.
Shaman T2.
Efter TBC så blev designen sämre i mitt tycke. Tror det var för grejer blev för magiskt. Crest of lorderon är nog min favosköld, och jag gillar vapnen från BWL,naxx(vanilla).

Medlem
Skrivet av Sille:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Sille:

Det första riktigt snygga grejerna i wow sedan tbc.

Så, du har med andra ord inte spelat WoW sedan... TBC?

Tyvärr inte.
Pala har Grand m, T2 och T6.
Warrior Grand m, valor heroism och T3.
Mage T3
Priest T1,T2,3,4,5,6.
Shaman T2.
Efter TBC så blev designen sämre i mitt tycke. Tror det var för grejer blev för magiskt. Crest of lorderon är nog min favosköld, och jag gillar vapnen från BWL,naxx(vanilla).

Om du inte har spelat expansionerna efter TBC så vill jag påstå att du inte är speciellt kvalificerad för att faktiskt prata om TBC på sättet du gör. Dina nostalgiglassögon är inte universala.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Sille:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Sille:

Det första riktigt snygga grejerna i wow sedan tbc.

Så, du har med andra ord inte spelat WoW sedan... TBC?

Tyvärr inte.
Pala har Grand m, T2 och T6.
Warrior Grand m, valor heroism och T3.
Mage T3
Priest T1,T2,3,4,5,6.
Shaman T2.
Efter TBC så blev designen sämre i mitt tycke. Tror det var för grejer blev för magiskt. Crest of lorderon är nog min favosköld, och jag gillar vapnen från BWL,naxx(vanilla).

Om du inte har spelat expansionerna efter TBC så vill jag påstå att du inte är speciellt kvalificerad för att faktiskt prata om TBC på sättet du gör. Dina nostalgiglassögon är inte universala.

Sorry jag mena att jag tyvärr har spelat dem.

Medlem

Jag raidade 4 dagar i veckan i Vanilla som Mage. Jag kan säga att det var väldigt svårt att få ihop ett helt Tier sett. Jag hade kanske 4-5 av 8 Tier 1 delar innan vi bytte till Black Wing Lair och samma sak hände där innan vi bytte till AQ20 & 40.

1
Skriv svar