Se filmen från Assassin's Creed-filmen

Robot
Se filmen från Assassin's Creed-filmen
Medlem
Se filmen från Assassin's Creed-filmen

herregud
gåshud

bra trailer, var en del fighting i trailern, hoppas på några feta assassins också, likt hur det var i första spelet.

Medlem

Trailern svarade inte på den viktigaste frågan: Kommer han att samla flaggor?!

Medlem

Så bättre ut än jag trodde faktiskt, hoppas de inte visade allt det bästa av vad de har att visa upp som många andra trailers bara.

Medlem

Bra trailer och ser framemot filmen! Men den där musiken var ingen höjdare... Kanye West för den delen!? En riktig uppblåst idiot som tror sig vara över alla andra ...

Medlem

PG13 är nästan instant fail :/


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Njae! Kanske.... Trailern var inte särskilt bra iallafall.

Medlem

Jorå, såg underhållande ut. Svanhopp med örnskrik så är filmen komplett. Frågan är om dem kör the fast and the furious koncept med filmerna också.

Inaktiv

"Se filmen? från Assassin's Creed-filmen"?

Medlem

Assassin's creed empire? Det namnet har jag helt missat.

k3m
Medlem

njae! dåliga skådisar. resten såg sunkigt ut oxå. sen 13års gräns? det säger ju oxå en hel del fast i och för sig. Asscreed är ju barnsligt.

Medlem

Känns som något frankiew har producerat, inget känns autentiskt med så mycket effekter det ser ut att vara med både CGI och efterbehandlade effekter för bilden.
Musikvalet kändes väl sådär sjukt opassande med.

Men det är bara vad jag tycker...

Medlem

Ser ut som en pre-Matrix film ^^

Releasehästryttare

Tyckte trailen fångade vad ac1 och ac2 handlade om, och eftersom jag spelat bägge så tror jag jag skippar denna filmen..

Men får den över en 8.0 på IMDB så får man ju överväga att se den ändå .. Gillar Fassbender

Medlem

Kollade upp regissörens andra filmer på IMDB, och han verkar ha gjort ett hyfsat jobb.
http://www.imdb.com/name/nm2355933/
Som vem vet? Vi kanske får en bra spelfilm.
Trailen såg ganska bra ut.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Sen har ju ubisoft ett finger med i spelet, så räkna med att all CGI har nedgraderats vid filmsläpp

Medlem

Fullständigt värdelös musik, passar inte trailern alls. Sedan såg kostymerna lite väl "högstadiepjäs"ut. Fassbender är dock grym så någon form av hopp finnns ju kvar.

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Bra trailer och ser framemot filmen! Men den där musiken var ingen höjdare... Kanye West för den delen!? En riktig uppblåst idiot som tror sig vara över alla andra ...

Haha. Kanye West har nog lyckats bättre i livet, än vad de flesta har gjort. The College Dropout är en riktigt bra platta.

Medlem
Skrivet av k3m:

njae! dåliga skådisar. resten såg sunkigt ut oxå. sen 13års gräns? det säger ju oxå en hel del fast i och för sig. Asscreed är ju barnsligt.

Se Hunger och Shame och säg att Michael Fassbender är en dålig skådis igen.

Medlem

Joda. Den blir ett måste sen Men Empire ska väl utspela sig i antika Egypten? Och sen utökas till Rom. Det har jag väntat på. Rom. . Fy fan vad köttigt

Medlem

Liiiite fundersam på den där mekaniska armen. Känns som själva real world biten av animus kommer att vara helt annorlunda jämfört med i spelen. Kolla från ca 1:36

Medlem

Musiken förstörde hela trailern... elektronisk rap musik känns inte precis så passande för något som ska utspela sig (i mesta fall?) under Spanska Inkvisitionen. Tumme ner på trailern.

Medlem

Positivt överraskad av trailern.

måste dock erkänna, jag undrar om han landar i en kärra med hö efter han hoppar från tornet i slutet av trailern?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

"Se filmen? från Assassin's Creed-filmen"?

Blev också lite förvirrad. Borde ju vara "Se trailern för Assissin Creed filmen".

För övrigt, ser bättre ut än vad jag trodde det skulle göra.

k3m
Medlem
Skrivet av magiul:
Skrivet av k3m:

njae! dåliga skådisar. resten såg sunkigt ut oxå. sen 13års gräns? det säger ju oxå en hel del fast i och för sig. Asscreed är ju barnsligt.

Se Hunger och Shame och säg att Michael Fassbender är en dålig skådis igen.

http://www.i2clipart.com/cliparts/0/8/3/a/clipart-angry-smile...

hehe

Medlem

Hahahahaha, rap-musik och PG13.

Nej tack.

Next.

Ambassadör
Xbox

Suck.


signatur

Jump in.

Medlem

Musiken kunde vara en annan ...

Medlem

Vad är det med trailers och ha otroligt värdelös musik?

Först Warcraft, nu Assassins Creed.

Förövrigt såg det väl ok ut, en standard äventyrsrulle. Inget extraordinärt och lär inte bli speciellt hyllad.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Asså....fan! Aja, ska inte döma filmen efter en sketen trailer. Luktar flopp dock :/ Kanske bara var musikvalet som fick en ur stämningen?

12
Skriv svar