Se köttiga Doom med maxad grafik i 60 fps

Robot
Se köttiga Doom med maxad grafik i 60 fps
Medlem
Se köttiga Doom med maxad grafik i 60 fps

Jag förstår inte varför detta INTE var det första dom visade från spelet...

Eller, jag fattar, fast jag tycker det är konstigt.

Dock, en sak, det ser sjukt snabbt ut, nästan som att videon är i fast forward lite, är det för att den spelas med 60 fps?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Okomplicerat gameplay

Medlem

ja spelet ser ju fan sjukt snabbt ut, gillar inte det direkt

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag förstår inte varför detta INTE var det första dom visade från spelet...

Eller, jag fattar, fast jag tycker det är konstigt.

Dock, en sak, det ser sjukt snabbt ut, nästan som att videon är i fast forward lite, är det för att den spelas med 60 fps?

tror nog att spelet är så pass snabbt bara..

Medlem

Att det ser snabbt ut är väl eftersom det var efterfrågat? Detta tycks utvecklas huvudsakligen till de som vill ha ett "klassiskt" Doom i modern anda. Kanske är helt ute och cyklar...

Medlem

Fast när jag spelade öppna betan i multiplayer så var det inte alls så här snabbt, för mig blir det inget köp enkom pga jag tyckte det gick alldeles för långsamt.

Dec
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Dock, en sak, det ser sjukt snabbt ut, nästan som att videon är i fast forward lite, är det för att den spelas med 60 fps?

Han kanske springer, för att ge en liknande känsla som originalspelet (och andra gamla FPS) där man kunde springa fort. Den första minuten så håller jag med lite, men det känns som man vänjer sig


signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Jag förstår inte varför detta INTE var det första dom visade från spelet...

Eller, jag fattar, fast jag tycker det är konstigt.

Dock, en sak, det ser sjukt snabbt ut, nästan som att videon är i fast forward lite, är det för att den spelas med 60 fps?

"This gameplay is from a PC running Vulkan on a Titan X at 120 FOV - with the player's personal upgrades and rune perks set for advanced speed and movement capabilities."

Så högsta FOV:n får det att se snabbare ut, plus perks som förmodligen gör att man springer snabbare.

Medlem

Kan nån förklara till mig när jag spelade betan grafiken och detaljer va lite wow liknande spyde av det vägra köpa den men hära är grafiken nice blooding och snygg? Wierd

Inaktiv

Det här är gameplay från ett Titan X kort, inte GTX 1080.

Medlem

Skillz! Ser fram emot detta!


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Redaktör
Skrivet av anon_119148:

Det här är gameplay från ett Titan X kort, inte GTX 1080.

Vet. Jag insåg det efter att jag satt rubriken (som jag glömde ändra). Fixat nu, tack!


signatur
Medlem

För en gammal quakare som mig är detta otroligt skönt att se... äntligen ett FPS med lite ös!

Var skeptisk till spelet när det utannonserades, men nu är det ett givet köp!

Medlem

Skit i recensionen FZ, skriv bara vad ni tycker.

För övrigt har jag en känsla av att ni gillar spelet.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Pre-loadat och kommer kunna spela om 14 timmar. Mums filibabba! Som man längtat!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Sviskon:

För en gammal quakare som mig är detta otroligt skönt att se... äntligen ett FPS med lite ös!

Var skeptisk till spelet när det utannonserades, men nu är det ett givet köp!

kan inte annat än att hålla med! pre-loadade just klart 44GB med trolig kärlek

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag förstår inte varför detta INTE var det första dom visade från spelet...

Eller, jag fattar, fast jag tycker det är konstigt.

Dock, en sak, det ser sjukt snabbt ut, nästan som att videon är i fast forward lite, är det för att den spelas med 60 fps?

En fov på 120 gör att det känns snabbare.

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:
Skrivet av Hipshot:

Jag förstår inte varför detta INTE var det första dom visade från spelet...

Eller, jag fattar, fast jag tycker det är konstigt.

Dock, en sak, det ser sjukt snabbt ut, nästan som att videon är i fast forward lite, är det för att den spelas med 60 fps?

En fov på 120 gör att det känns snabbare.

Hehe jo visst, men jag menar inte farten han springer i eller så, jag menar hela videon, men det måste vara att jag är så ovan vid 60fps i film sådär, för när jag slår på 480p så blir det mycket bättre.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Wow, såg tokbra ut! Är som Doom kombinerat med Quake! Snabbt och med mycket möjligt röra sig i höjdled (inte bara markspringande). Kan bli det roligaste FPS jag spelat på år det här

Medlem

Skit spel tycker det ser riktigt tråkigt ut. Doom var kul när det kom för många år sedan men idag skulle inte jag köpa eller lira det iallafall

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Jag förstår inte varför detta INTE var det första dom visade från spelet...

Eller, jag fattar, fast jag tycker det är konstigt.

Dock, en sak, det ser sjukt snabbt ut, nästan som att videon är i fast forward lite, är det för att den spelas med 60 fps?

Det var även något jag märkte av när det begav sig med 60fps på tuben men man vänjer sig.

Medlem

Jag fick precis mitt exemplar i brevlådan. Omslaget är det gamla, med Doom Guy som håller i sitt vapen och INTE det "nya" omslaget som vann omröstningen. Blir lite fundersam vad som hände där

Nu är det bara att invänta att tidslåset slår om till 0 på steam


signatur

Game long and prosper

SoL
Medlem

Doom ser ok ut, kanske "bra" tom men har en känsla av att man tröttnar på o kötta ner monster o springa runt i miljöer som ser ganska enformiga ut. Men jag kommer absolut spela det!

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

ja spelet ser ju fan sjukt snabbt ut, gillar inte det direkt

Aj ja jäklar vad snabbt det gick! Fick lite ont i ögonen faktiskt. Nog för att jag älskar klassiska Quake. Kanske börjar bli gammal och seg.

Medlem

Ser nice ut i den farten!

Medlem
Skrivet av Remus:

Pre-loadat och kommer kunna spela om 14 timmar. Mums filibabba! Som man längtat!

Tack för påminnelsen, hade glömt att det fanns pre-load!

Medlem

Haha reagerade fan på hur bra han som spelade var. Ovanligt att se i dessa klipp.

Medlem

jag hoppas jag får min förhandsbokade key snart, ville få den igår men nope så får hoppas den droppar in idag annars får man väl vänta som sittandes på nålar imorn och ladda ner, man kan ju tydligen ändå inte lira förns 01.00 på fredagnatten

Medlem
Skrivet av Sviskon:

För en gammal quakare som mig är detta otroligt skönt att se... äntligen ett FPS med lite ös!

Var skeptisk till spelet när det utannonserades, men nu är det ett givet köp!

För en gammal quakeare som jag, så är detta ett spel jag verkligen inte kommer köpa. Spelet var alldeles för långsamt i betan.

12
Skriv svar