Anduin Lothar hade aldrig hört talas om World of Warcraft

Robot
Anduin Lothar hade aldrig hört talas om World of Warcraft

Travis Fimmel "behövde ett jobb" när han tackade ja till huvudrollen.


Medlem
Anduin Lothar hade aldrig hört talas om World of Warcraft

Antecknar

Inaktiv

Så han resonerar som 99% av mänskligheten?

Medlem

Ja det är väl ambitionsnivån som producenterna till denna kalkon haft också, att dra in så mycket pengar som möjligt utan några som helst konstnärliga ambitioner.

Medlem
Skrivet av nicbex:

Ja det är väl ambitionsnivån som producenterna till denna kalkon haft också, att dra in så mycket pengar som möjligt utan några som helst konstnärliga ambitioner.

Jaså, du har redan sett filmen?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av nicbex:

Ja det är väl ambitionsnivån som producenterna till denna kalkon haft också, att dra in så mycket pengar som möjligt utan några som helst konstnärliga ambitioner.

Jaså, du har redan sett filmen?

Nä, men antingen är filmen riktigt dålig eller så är filmen bra men trailerskaparna världens sämsta. Det är ju mer sannolikt att filmen är i klass med de trailers som kommit men ingen blir mer glad än jag om jag har fel.

Medlem

''enligt en artikel på The Red Bulletin hade han aldrig hört talas om SPELET innan.''

Om det ska vara singular där så bör spelet ifråga vara Warcraft: Orcs & Humans.

Medlem
Skrivet av nicbex:
Skrivet av Priapsi:
Skrivet av nicbex:

Ja det är väl ambitionsnivån som producenterna till denna kalkon haft också, att dra in så mycket pengar som möjligt utan några som helst konstnärliga ambitioner.

Jaså, du har redan sett filmen?

Nä, men antingen är filmen riktigt dålig eller så är filmen bra men trailerskaparna världens sämsta. Det är ju mer sannolikt att filmen är i klass med de trailers som kommit men ingen blir mer glad än jag om jag har fel.

Jag säger inte att du har fel, men att uttala sig tvärsäkert om en film som inte har haft premiär än är ganska förutfattat. Trailerskaparna är vi dock helt överens om.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av nicbex:

Ja det är väl ambitionsnivån som producenterna till denna kalkon haft också, att dra in så mycket pengar som möjligt utan några som helst konstnärliga ambitioner.

Konstnärliga ambitioner är för haschtomtar som röker crack. Det handlar om pengarna, Lebowsky!

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av nicbex:

Ja det är väl ambitionsnivån som producenterna till denna kalkon haft också, att dra in så mycket pengar som möjligt utan några som helst konstnärliga ambitioner.

Konstnärliga ambitioner är för haschtomtar som röker crack. Det handlar om pengarna, Lebowsky!

hasch är najs

Medlem

Okej, jag har aldrig hört talas om den här snubben...

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Antecknar

Alltså.. Vad gör du ens på FZ? Allt du gör är att klaga på varenda artikel som dem lägger upp. Move on.

Medlem
Skrivet av kadavriak:

Okej, jag har aldrig hört talas om den här snubben...

Inte jag heller. Vem är Anduin Lothar?

Medlem
Skrivet av freakball:
Skrivet av kadavriak:

Okej, jag har aldrig hört talas om den här snubben...

Inte jag heller. Vem är Anduin Lothar?

Det är ju han i videon, duhh.

Medlem

Tror nog inte att filmens kvalité påverkas mycket oavsett om han är en Warcraft fan eller inte

Medlem
Skrivet av porsche:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av nicbex:

Ja det är väl ambitionsnivån som producenterna till denna kalkon haft också, att dra in så mycket pengar som möjligt utan några som helst konstnärliga ambitioner.

Konstnärliga ambitioner är för haschtomtar som röker crack. Det handlar om pengarna, Lebowsky!

hasch är najs

För att inte tala om crack!

Medlem

Denna film ska man ju lätt se, bra eller dålig skitsamma jag ska bara se den så är det bara

Medlem

Travis Fimmel mer känd som Ragnar Lodbrok i The Vikings

Medlem

Fimmel säger ju samma sak om allt han gör i typ alla intervjuer. När någon intervjuade honom inför S2 av Vikings, och undrade varför han blev skådis, svarade han "Don't have a lot going for me mate. Just figured I'd try acting."


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Så länge det inte är Uwe Boll som regisserar kan det nog funka.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Det kan vara till filmens fördel om skådespelaren gör en tolkning av manus och regi snarare än att ha en etablerad karaktär i bakhuvudet. Av nyheten att döma låter skådespelaren i fråga dock ganska bitter.

Medlem

Vem spelar Hogger i filmen?


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

1
Skriv svar