Lan från för Ramblingen :)

Medlem
Lan från för Ramblingen :)

Hej Alla jag har funderar nu under en tid på detta och hade självklart varit rolig att höra vad ni tycker om det med men först låt mig rambla lite

Jag minns så väl för när man var så exalterad som ung då man skulle åka i väg på lan över en hälg
Man packade ner den store klumpen till 19 tummare som kunde få vems rygg som helst att bytta samman tur man va ung

Men för att komma till köttet av detta för i tiden var ett bra internet hemma lika mystiskt som pyramiderna och internet i allmänhet var inte en självklarhet för alla och verkligen inte att kunde sitta och spela på det och även många spel som inte hade online support

Så det känns som hela anknytningen som var under ett LAN är borta det är väldigt sällsynt med en CS Eller Q3 server som låg uppe för dom på lannet och alla du spelade med/emot var där i samma rum somg dig

Man hörde skrik som reflekterade dig i spelet när du gjorde något specielet i CS eller vara bara den besta killen på LANet i Q3 så kundem man hör folk som blev fjustrerade över det (vissa skrev fuskare )

Dom som var så att säga anordnare av LANet gick runt och kollade folks datorer om det var någon som mistänktes använda Fusk

Hella denna värd av att du visste och i bland fick nya venner genom att ni alla satt i samma rum och spelade och tävlade känns lika mytisk som internete var då det finns inte rickigt i dag då även när folk åker på lan så sitter många och spelar sina egen spel online vilket är fantasiktigt i sig själv att se vart vi spel värden kommit men jag kan tycker att det saknas lite. Alla fall av mig

Hur tänkter ni ångande den gammla goda LAN tiden då man faktisk i bland även åkte till ett lan för att dela med sig av sinna filler och allt vad LAN för inebar

#blogg


signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

All human beings are born free and equal in dignety and rights. And conscience and should act towards one another in a sprit of brothrhood

Medlem
Lan från för Ramblingen :)

Du måste träna lite på stavningen.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Du måste träna lite på stavningen.

Har grov dyslexia så det är inte alltig det lätaste ... vad tyckte du om ineholet annars ?


signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

All human beings are born free and equal in dignety and rights. And conscience and should act towards one another in a sprit of brothrhood

Medlem

Lan back in the days var fan grymt, troligen bättre än vad det är nu, när alla har internet och alla spel kräver uppkoppling.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av DeXZoR:
Skrivet av Dreijer:

Du måste träna lite på stavningen.

Har grov dyslexia så det är inte alltig det lätaste ... vad tyckte du om ineholet annars ?

Ett rättstavningsprogram kan hjälpa dig.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av DeXZoR:
Skrivet av Dreijer:

Du måste träna lite på stavningen.

Har grov dyslexia så det är inte alltig det lätaste ... vad tyckte du om ineholet annars ?

Ett rättstavningsprogram kan hjälpa dig.

Det gör det i bland då man får röda markeringar men kan fortfarande bli fel när jag väljer fel ord av dom rättstavade alternativen om det är ett krångligt ord. men helt klar lite värre i denna då jag definitiv inte la ner lika stor tid på att rättstava då det tar mig ett stund att sitta och rättstava allt


signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

All human beings are born free and equal in dignety and rights. And conscience and should act towards one another in a sprit of brothrhood

Medlem
Skrivet av DeXZoR:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av DeXZoR:
Skrivet av Dreijer:

Du måste träna lite på stavningen.

Har grov dyslexia så det är inte alltig det lätaste ... vad tyckte du om ineholet annars ?

Ett rättstavningsprogram kan hjälpa dig.

Det gör det i bland då man får röda markeringar men kan fortfarande bli fel när jag väljer fel ord av dom rättstavade alternativen om det är ett krångligt ord. men helt klar lite värre i denna då jag definitiv inte la ner lika stor tid på att rättstava då det tar mig ett stund att sitta och rättstava allt

Det där var ju mycket bättre.

Medlem
Skrivet av DeXZoR:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av DeXZoR:
Skrivet av Dreijer:

Du måste träna lite på stavningen.

Har grov dyslexia så det är inte alltig det lätaste ... vad tyckte du om ineholet annars ?

Ett rättstavningsprogram kan hjälpa dig.

Det gör det i bland då man får röda markeringar men kan fortfarande bli fel när jag väljer fel ord av dom rättstavade alternativen om det är ett krångligt ord. men helt klar lite värre i denna då jag definitiv inte la ner lika stor tid på att rättstava då det tar mig ett stund att sitta och rättstava allt

Du kan ju om du vill


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Stämmer bra det folket det är den där Boven latheten och årken att sitta och rätta alla fel som inte alti är där hehe


signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

All human beings are born free and equal in dignety and rights. And conscience and should act towards one another in a sprit of brothrhood

1
Skriv svar