Battlefield 1-trailern har återskapats i GTA V

Robot
Medlem
Battlefield 1-trailern har återskapats i GTA V

Såna här "återskapningar" i spel X är altid så jävla tråkiga och meningslösa, fattar inte att folk orkar lägga ner tid på att göra dom.

Medlem
Skrivet av Tomtampong:

Såna här "återskapningar" i spel X är altid så jävla tråkiga och meningslösa, fattar inte att folk orkar lägga ner tid på att göra dom.

På samma vis som vissa personer orkar sitta på spelnyhetssidor och spendera tid på att kommentera om hur de tycker något är menlöst och tråkigt istället för att rikta sig åt de saker som de faktiskt intresserar sig utav.

Medlem

Lite imponerande åtminstone! Samt roligt!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

0:18 är klart det bästa


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Tomtampong:

Såna här "återskapningar" i spel X är altid så jävla tråkiga och meningslösa, fattar inte att folk orkar lägga ner tid på att göra dom.

På samma vis som vissa personer orkar sitta på spelnyhetssidor och spendera tid på att kommentera om hur de tycker något är menlöst och tråkigt istället för att rikta sig åt de saker som de faktiskt intresserar sig utav.

Haha, bra sagt ;p

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Tomtampong:

Såna här "återskapningar" i spel X är altid så jävla tråkiga och meningslösa, fattar inte att folk orkar lägga ner tid på att göra dom.

På samma vis som vissa personer orkar sitta på spelnyhetssidor och spendera tid på att kommentera om hur de tycker något är menlöst och tråkigt istället för att rikta sig åt de saker som de faktiskt intresserar sig utav.

Nej.
Att skriva en kommentar som min tar ett par sekunder och tar ingen som helst fokus från att "rikta sig åt" saker man intresserar sig av. Det ena utesluter inte det andra.
Att skapa en kass video som "återskapar" en annan video tar mycket, mycket längre.

Avstängd
Skrivet av Tomtampong:

Såna här "återskapningar" i spel X är altid så jävla tråkiga och meningslösa, fattar inte att folk orkar lägga ner tid på att göra dom.

Du hade nog blivit gladare om det var Infinite Warfare som var återskapningar" i spel X?

Medlem
Skrivet av SebastianV:
Skrivet av Tomtampong:

Såna här "återskapningar" i spel X är altid så jävla tråkiga och meningslösa, fattar inte att folk orkar lägga ner tid på att göra dom.

Du hade nog blivit gladare om det var Infinite Warfare som var återskapningar" i spel X?

Var det ett försök till att vara lustig?

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Tomtampong:

Såna här "återskapningar" i spel X är altid så jävla tråkiga och meningslösa, fattar inte att folk orkar lägga ner tid på att göra dom.

På samma vis som vissa personer orkar sitta på spelnyhetssidor och spendera tid på att kommentera om hur de tycker något är menlöst och tråkigt istället för att rikta sig åt de saker som de faktiskt intresserar sig utav.

Nej.
Att skriva en kommentar som min tar ett par sekunder och tar ingen som helst fokus från att "rikta sig åt" saker man intresserar sig av. Det ena utesluter inte det andra.
Att skapa en kass video som "återskapar" en annan video tar mycket, mycket längre.

Chilla mannen

Medlem

Jag antar att sådana trailers inte görs på en piss-sjua. Respekt till dem som orkar göra sådana, även om jag inte tyckte den var så jäkla bra.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Kanske inte någon mindblow-upplevelse direkt, men diggar tiden de har lagt på arbetet bakom.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

1
Skriv svar