Se filmen från Assassin's Creed-filmen

Medlem

Ugh, hatar när dom ska hålla på och göra en massa onödiga volter och piruetter i luften i var och varannan scen. Ser löjligt ut. En liten detalj som jag alltid stör mig på

Medlem

Han kommer nog fastna i ett staket medan han jagar någon snubbe, spelet tror ju att du ville hoppa upp på staketet istället för att jaga killen rakt fram.

Medlem

Fan vilken jobbig artikel att läsa. Titeln känns bara felaktig och innehållet är stökigt. Stor bokstav efter punkt lärde jag mig i lågstadiet.

"vänta, det där blev fel. Vi börjar om. " Borde gälla hela artikeln.

Det enda jag har att säga om trailern är att musiken förstörde allt.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Verkar nog bli en film som man kommer se tillsammans med nyårsdag-pizzan.

FM-guru
F.d. Sisyr

Tror inte de kunde hittat sämre musik till trailern om man så försökt.

Skrivet av WarpGuN:

PG13 är nästan instant fail :/

Tycker spelen själva doftar väldigt mycket PG13 i fråga om atmosfär, blod eller ej, så jag ser inte problemet.

Medlem

Flesta verkar ha pekat ut det mest negativa om den så får väl säga allt jag ser som positivt och det är dräkterna, sminket, rörelserna och miljöerna.
Det som är mindre imponerande är scenerna utanför simulatorn.

Tror AC-filmen kommer floppa i klass med World of Warcraft-filmen. Men det är inte försent att ringa Owe Boll om dom vill rädda båda filmerna.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Ja jävlar en film om min favorit spelserie. Detta såg riktigt bra ut


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Okej, ingen annan har, så då ställer jag dom viktiga frågorna:

1. Kommer den i 30FPS för en mer filmisk upplevelse?
2. 4K-stöd?
3. Kommer man patcha så att filmen fungerar på premiärdagen?
4. Får man se hela filmen på en gång om man förbokar, eller släpps snuttarna i efterhand?


signatur

BF2,Starcraft,Diablo2,Quake3,Quake2Gloom...

Medlem
Skrivet av pixelshader:

Okej, ingen annan har, så då ställer jag dom viktiga frågorna:

1. Kommer den i 30FPS för en mer filmisk upplevelse?
2. 4K-stöd?
3. Kommer man patcha så att filmen fungerar på premiärdagen?
4. Får man se hela filmen på en gång om man förbokar, eller släpps snuttarna i efterhand?

1. 24fps
2. ja
3.
4. Assassins creed serien har alltid kommit komplett. DLC som släppts på sidan har varit indirekt kopplat till huvudstoryn eller huvudspelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Det såg fruktansvärt dåligt ut, faktiskt. :/

Gnällkuk

Alltså, vem fan valde "musiken"? Musikvalet är ju en 1/4-del, minst, när det kommer till en trailer. Det här var något så sjukt opassande.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

12
Skriv svar