Hearts of Iron IV – strider i luften, på havet och land i senaste gameplay-klippet

Robot
Hearts of Iron IV – strider i luften, på havet och land i senaste gameplay-klippet
Medlem
Hearts of Iron IV – strider i luften, på havet och land i senaste gameplay-klippet

Man måste bara älska alla olika brytningar i videon.

Medlem

Kanske blir bra.

Medlem

Nej inte min typ av spel helt enkelt.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem
Skrivet av Gamer 24-7:

Nej inte min typ av spel helt enkelt.

Då vet vi.

Medlem

Oj vad aktiva Paradox är just nu. Det kan väl inte ha att göra med deras IPO som nu är öppen? Nej det vore ju cyniskt att tro...

Inaktiv
Skrivet av mille:

Oj vad aktiva Paradox är just nu. Det kan väl inte ha att göra med deras IPO som nu är öppen? Nej det vore ju cyniskt att tro...

Du får det att låta som om det vore oärligt av dem, det är väl snarare det rimligaste sättet att bedriva verksamhet på. Att faktiskt släppa spel är den ärligaste och bästa reklam de kan göra, hade varit mer skeptisk om det varit annonseringar och tomma löften.

Skrivet av Thane:

Man måste bara älska alla olika brytningar i videon.

Gör en stolt.

Medlem

Började spela HoI 3 för ca 1 månad sedan, klockat in 60 timmar sedan dess, men har knappt skrapat på ytan känns det som :). Brutalt underhållande spel. Hoppas detta är lika hardcore, grafiken ser rätt mysig ut.

Medlem

Vet inte hur många veckor jag har lagt ner på HoI3. Det som drar ner betyget just nu är att MP inte funkar, i varje fall på Steam. Så jag hoppas att HoI4 har samma nätkod som EU4.

Medlem
Skrivet av neohasse:
Skrivet av Gamer 24-7:

Nej inte min typ av spel helt enkelt.

Då vet vi.

Tack för att du bryr dig...


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

1
Skriv svar