Se FZ spela första timmen av Doom!

Robot
Medlem
Se FZ spela första timmen av Doom!

men på settings på medium?

Redaktör
Skrivet av Vashgang:

men på settings på medium?

Två stycken GTX 980 fixar inte maxgrafik i 2560x1440-upplösning. Därför medium.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Vashgang:

men på settings på medium?

Två stycken GTX 980 fixar inte maxgrafik i 2560x1440-upplösning. Därför medium.

Dags att beställa Geforce 1080


signatur

Game long and prosper

Redaktör
Skrivet av Javas:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Vashgang:

men på settings på medium?

Två stycken GTX 980 fixar inte maxgrafik i 2560x1440-upplösning. Därför medium.

Dags att beställa Geforce 1080

Finns i huset!


signatur
Medlem

Vadå, jobbar inte folk på Fredagar?
Jag får inte spela förns halv 4 jag synd om mig


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Vashgang:

men på settings på medium?

Två stycken GTX 980 fixar inte maxgrafik i 2560x1440-upplösning. Därför medium.

Dags att beställa Geforce 1080

Finns i huset!

Nu blir man imponerad samtidigt som man blir lite avis


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Vashgang:

men på settings på medium?

Två stycken GTX 980 fixar inte maxgrafik i 2560x1440-upplösning. Därför medium.

förklarar saken

Medlem
Skrivet av Araxnoid:

Vadå, jobbar inte folk på Fredagar?
Jag får inte spela förns halv 4 jag synd om mig

Multitasking!


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Oki jag kör 3440*1440 med två stycken 980 GTX Ti och kör 60 fps hela tiden på ultra:) Super nöjd. Även FOV 120 gör spelet ngt snabbare känns det som:)

rot
Medlem

@Tompa, fråga - vad innebär "Presenteras av DOOM" i sidhuvudet på siten, något typ av samarbete?

Redaktör
Skrivet av rot:

@Tompa, fråga - vad innebär "Presenteras av DOOM" i sidhuvudet på siten, något typ av samarbete?

Det är en sorts annonsering. Bethesda betalar för att länka in till vår spelsida, givetvis för att fler ska uppmärksamma deras spel. Det är såna nya annonslösningar som dyker upp för att kringgå annonsblockering. Jag vill understryka att det inte har något med vår redaktionella täckning att göra, precis som med alla annonser.


signatur
rot
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av rot:

@Tompa, fråga - vad innebär "Presenteras av DOOM" i sidhuvudet på siten, något typ av samarbete?

Det är en sorts annonsering. Bethesda betalar för att länka in till vår spelsida, givetvis för att fler ska uppmärksamma deras spel. Det är såna nya annonslösningar som dyker upp för att kringgå annonsblockering. Jag vill understryka att det inte har något med vår redaktionella täckning att göra, precis som med alla annonser.

Jag förstår, tack för förklaringen.

Medlem

Kört Doom i en och en halv timme, gillar det skarpt!

Medlem

Varför ingen mikrofon så man hör reaktioner och kan få lite kommentarer? bara se rent gameplay blir snabbt väldigt tråkigt


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Vashgang:

men på settings på medium?

Två stycken GTX 980 fixar inte maxgrafik i 2560x1440-upplösning. Därför medium.

Och jag har bara en av dessa...


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Förhandsbokade från Webhallen men spelet har tyvärr inte dykt upp än...

Medlem

Hade tänkt vänta in lite recensioner och åsikter men kunde inte hålla mig och slog till på en nyckel från allkeys (290kr).

Ser fram emot att få ta itu med demonpatrasket efter jobbet!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Nattfisk:

Varför ingen mikrofon så man hör reaktioner och kan få lite kommentarer? bara se rent gameplay blir snabbt väldigt tråkigt

Vi sitter i ett kontorslandskap och de andra är förvisso också nördar men att sitta och skrika "RIP AND TEAR" är dåligt för arbetsron. När vi flyttar nästa vecka får vi ett dedikerad arbetsrum, vilket kommer öka möjligheterna för streams med kommentarer.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Nattfisk:

Varför ingen mikrofon så man hör reaktioner och kan få lite kommentarer? bara se rent gameplay blir snabbt väldigt tråkigt

Vi sitter i ett kontorslandskap och de andra är förvisso också nördar men att sitta och skrika "RIP AND TEAR" är dåligt för arbetsron. När vi flyttar nästa vecka får vi ett dedikerad arbetsrum, vilket kommer öka möjligheterna för streams med kommentarer.

"dedikerat arbetsrum"


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Nattfisk:

Varför ingen mikrofon så man hör reaktioner och kan få lite kommentarer? bara se rent gameplay blir snabbt väldigt tråkigt

Vi sitter i ett kontorslandskap och de andra är förvisso också nördar men att sitta och skrika "RIP AND TEAR" är dåligt för arbetsron. När vi flyttar nästa vecka får vi ett dedikerad arbetsrum, vilket kommer öka möjligheterna för streams med kommentarer.

Kanon!


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Medlem

Jag var väldigt skeptisk efter multiplayerdemot men efter att jag såg TB's klipp tidigare idag kommer jag att köpa det enbart för single player.

Medlem

Vad är "doom musiken"? Besviken...

Medlem
Skrivet av Zippy:

Förhandsbokade från Webhallen men spelet har tyvärr inte dykt upp än...

Förbokade på cdon. Fick mitt idag.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:
Skrivet av Zippy:

Förhandsbokade från Webhallen men spelet har tyvärr inte dykt upp än...

Förbokade på cdon. Fick mitt idag.

Haha mitt kom fram ca 20 minuter efter jag postade kommentaren! Har alltid fått spel på releasedagen från Webhallen. När jag förhandsbokade så var jag dock lite rädd ett tag att det skulle dröja tills måndag innan jag fick lira

Medlem

Verkar vara klart ösig singleplayerkampanj!

1
Skriv svar