Spela Arma 3 och CoD: Black Ops 3 gratis i helgen

Robot
Releasehästryttare
Spela Arma 3 och CoD: Black Ops 3 gratis i helgen

För mig blir det testa Empyrion galactic survival

Medlem

Någon som vet om man arbetat något på nätkoden (Arma III) för Apex? Köper det direkt om de inte laggar sönder i MP.

Medlem

Arma 3 is love
Arma 3 is life

Medlem
Skrivet av Elixx:

Någon som vet om man arbetat något på nätkoden (Arma III) för Apex? Köper det direkt om de inte laggar sönder i MP.

Har du ens spelat sedan beta? Finns inga problem med nätkod.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Apex Edition innehåller alla tre släppta DLC's plus Apex som kommer i sommar.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Apex ska smaka, hoppas det inte tar allt för lång tid att koda wasteland på nya kartan.

Medlem

Ska testa Arma 3 om jag kan slita mig från Uncharted 4


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Multiplayer delen i Blops 3? Kan kvitta.. hade gärna kört igenom singleplayerkampanjen gratis i helgen..

Medlem
Skrivet av Scr33d:
Skrivet av Elixx:

Någon som vet om man arbetat något på nätkoden (Arma III) för Apex? Köper det direkt om de inte laggar sönder i MP.

Har du ens spelat sedan beta? Finns inga problem med nätkod.

Spelare väl sist för ca 1 år sen kanske. Asså nätkoden ska ju tydligen vara oraken till att man får så dålig fps i MP. Får ju typ 20-30 fps på mitt 980 ti.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Multiplayer delen i Blops 3? Kan kvitta.. hade gärna kört igenom singleplayerkampanjen gratis i helgen..

Kampanjen var tyvärr riktigt usel i bo3, så shed no tears. Det var första cod kampanjen jag tvingade mig att lida igenom :/


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Elixx:
Skrivet av Scr33d:
Skrivet av Elixx:

Någon som vet om man arbetat något på nätkoden (Arma III) för Apex? Köper det direkt om de inte laggar sönder i MP.

Har du ens spelat sedan beta? Finns inga problem med nätkod.

Spelare väl sist för ca 1 år sen kanske. Asså nätkoden ska ju tydligen vara oraken till att man får så dålig fps i MP. Får ju typ 20-30 fps på mitt 980 ti.

har kommit några patcher sedan dess, nån av dom hade stora förbättringar till nätkoden, vill minnas att det var nån som reducerade mängden data som måste skickas mellan server och klient något hiskligt. Men din FPS är fortfarande bunden till serverns frames så är viktigt med en bra server och ett optimerat mission. Du får la passa på att testa och se om du tycker det är bättre nu än för 1 år sedan

Medlem
Skrivet av GodAmongMen:
Skrivet av Elixx:
Skrivet av Scr33d:
Skrivet av Elixx:

Någon som vet om man arbetat något på nätkoden (Arma III) för Apex? Köper det direkt om de inte laggar sönder i MP.

Har du ens spelat sedan beta? Finns inga problem med nätkod.

Spelare väl sist för ca 1 år sen kanske. Asså nätkoden ska ju tydligen vara oraken till att man får så dålig fps i MP. Får ju typ 20-30 fps på mitt 980 ti.

har kommit några patcher sedan dess, nån av dom hade stora förbättringar till nätkoden, vill minnas att det var nån som reducerade mängden data som måste skickas mellan server och klient något hiskligt. Men din FPS är fortfarande bunden till serverns frames så är viktigt med en bra server och ett optimerat mission. Du får la passa på att testa och se om du tycker det är bättre nu än för 1 år sedan

Jag ska ta och testa i helgen, är ändå dags att ta paus från Division ett tag.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Blackwolfe:

Multiplayer delen i Blops 3? Kan kvitta.. hade gärna kört igenom singleplayerkampanjen gratis i helgen..

Kampanjen var tyvärr riktigt usel i bo3, så shed no tears. Det var första cod kampanjen jag tvingade mig att lida igenom :/

Drf ska man inte välja realistiskt som svårhetsgrad.

Medlem
Skrivet av chrille_1994:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Blackwolfe:

Multiplayer delen i Blops 3? Kan kvitta.. hade gärna kört igenom singleplayerkampanjen gratis i helgen..

Kampanjen var tyvärr riktigt usel i bo3, så shed no tears. Det var första cod kampanjen jag tvingade mig att lida igenom :/

Drf ska man inte välja realistiskt som svårhetsgrad.

Det var inte svårighetsgraden som förstörde, utan storyn + bandesignen


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Elixx:
Skrivet av Scr33d:
Skrivet av Elixx:

Någon som vet om man arbetat något på nätkoden (Arma III) för Apex? Köper det direkt om de inte laggar sönder i MP.

Har du ens spelat sedan beta? Finns inga problem med nätkod.

Spelare väl sist för ca 1 år sen kanske. Asså nätkoden ska ju tydligen vara oraken till att man får så dålig fps i MP. Får ju typ 20-30 fps på mitt 980 ti.

Att du får dålig fps beror inte på nätkoden (precis som om alla förstår vad det uppfunna ordet betyder).

Två saker har direkt inverkan:
1. Dåliga servrar. Alla Arma 3 servrar är dedikerade och tyvärr så erbjuder de flesta hosts riktigt skräp till för höga priser.
2. Dålig optimering av mods och spel. Arma-serien har alltid dragits med minnesläckor och så också Arma 3. Detta tillsammans med att objekt inte städas upp på banorna ordentligt gör att de redan undermåliga servrarna går på knäna efter några timmar eller så. Framförallt med Wasteland. Tusentals vapen, fordon och annat ligger spridda över hela kartan och servern måste hålla reda på varenda pryl.

Det finns undantag. Jag har hyrt från Vilayer under några år och mot en liten extra kostnad så får du full tillgång till din serverinstans vilket gör en otrolig skillnad. Processerna delas inte med någon annan server. Sedan har implementeringen av loot spawn och clean up i moddar som ex Desolation förbättrats mycket vilket är skillnad som natt och dag. Tyvärr erbjuds bara Desolation från Blackbox vilka är några riktiga hästhandlare.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar