Se världens bästa Quake-spelare döda varandra

Robot
Se världens bästa Quake-spelare döda varandra

Nästa helg blir det åka av när stjärnspelare kör uppvisningsmatch.

#doom, #id-software


Medlem
Se världens bästa Quake-spelare döda varandra

Coolt Det var ett par år sen man spelade QuakeWorld

Medlem

Det bästa.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tidernas bästa multiplayer FPS!

MEG
Medlem

Jaha jag blev så taggad av namnet på artikeln och så var det bara clickbait, FY på er FZ


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Jag blev clickbaitad också

Medlem

Omg! Tur jag gifter mig imorrn å inte nästa helg. Kanske jag lyckas få frun å kolla qw när man lyckats få henne å glo cs go som e apröv i jämförelse.

Medlem
Medlem
Skrivet av MEG:

Jaha jag blev så taggad av namnet på artikeln och så var det bara clickbait, FY på er FZ

Samma här! Enligt rubriken så utgick jag ifrån att vi skulle få se Rapha och Cooller under UFC-liknande förhållanden. Är lätt besviken på aftonbladet-rubriken!

Skägg.
10 Chambers

Haha, men det står ju i underrubriken! "Nästa helg blir det åka av när stjärnspelare kör uppvisningsmatch - många svenskar laddar rocket launchern!". Men ni kan aldrig tro vad som hände sen.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, men det står ju i underrubriken! "Nästa helg blir det åka av när stjärnspelare kör uppvisningsmatch - många svenskar laddar rocket launchern!". Men ni kan aldrig tro vad som hände sen.

Då är allt förlåtet och jag förstår exakt vad du menar! Jag är en av de svenskarna som alltid har en laddad rocket launcher nära till hands när det kommer till Quake. Det kommer att firas av ett antal raketer under matchen!

Medlem

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Locktar for the win!
Kommer ihåg när man gick 7an,8an och 9an och spelkvällarna på fryxsellska och man hade inte en suck mot han. Trevlig typ


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

nåt verkar ha buggat ut med youtube uppladdningen för tillfället, spelar bara 3 minuter istället för 3 timmar ungefär, men twitch vodden finns här medans det fixas :

https://www.twitch.tv/suddendeathtv/v/68016868

(dock verkar utube uploaden fungera normalt i internet explorer, men inte FF/chrome, fast än den gjorde det förut idag....grrr)

1
Skriv svar