Blood and Wine är olikt allt annat i The Witcher 3

Robot
Medlem
Blood and Wine är olikt allt annat i The Witcher 3

Fy fan vad taggad man är.

Medlem

Oh yeah


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag spelade Witcher 3 intensivt vid release, men slutade strax innan jag klarat spelet.
Jag vet inte riktigt varför jag inte fortsatt äventyret.
Hearts of Stone lyckades inte dra in mig igen, men nu känner jag att suget börjar komma tillbaka.

Medlem

När vega släpps lovar jag mig själv här och nu att faktiskt ta och spela spelet som jag köpte på release dagen...

Ambassadör
Xbox

Ska äntligen skaffa Witcher 3 nu när det är är klart! Blir sommarens spel att gotta ned sig i.


signatur

Jump in.

Medlem

Det är så här rpgs ska göras! Vackra landskap mysig värld och bra story!

Medlem

Hmm, nån som har koll på om man kan få tag i Gwent-kort? Har försökt leta fram något vettigt men verkar som det loppet är kört, tydligen kunde man iom förra expansionen men det har jag missat helt...

edit: fysiska sådana då...


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem

Jag har inte börjat spela Witcher 3 än, men helvete vad det lockar. Framförallt denna expansion. Så vuxet och härligt, ett vindistrikt där allt, på ytan, verkar vara en fest...men under ytan ruvar ett mörker. Fan alltså, jag som älskar vin också. Jag måste börja lira Witcher 3.

Frågan är. Lira Witcher 3 först, sen ta ner expansionerna. Eller ta ner expansionerna och sen lira?

Medlem
Skrivet av returpack:

Jag spelade Witcher 3 intensivt vid release, men slutade strax innan jag klarat spelet.
Jag vet inte riktigt varför jag inte fortsatt äventyret.
Hearts of Stone lyckades inte dra in mig igen, men nu känner jag att suget börjar komma tillbaka.

Slutade också lira, lirade nog för mycket, tog några månaders uppehåll, och har nu spelat massa nya spel som har kommit ut efter Witcher3, när jag satte på Witcher3 nu igen så påminns man om vilket bra spel det är, om man jämför med alla spel som släppts efter, witcher3 blir ännu mer imponerande.

Medlem

Spelade det vid release och hade spelat bloodborne precis innan så avskydde kontrollerna, hörde att det skulle patchas, tog en paus, sen som så många gånger förr så dränks det av mängder av andra spel. Måste göra ett nytt försök när expansionen släppts.

k3m
Medlem

aah! jag ska lira skiten ur det när det kommer

Medlem
Skrivet av Dralion:

Jag har inte börjat spela Witcher 3 än, men helvete vad det lockar. Framförallt denna expansion. Så vuxet och härligt, ett vindistrikt där allt, på ytan, verkar vara en fest...men under ytan ruvar ett mörker. Fan alltså, jag som älskar vin också. Jag måste börja lira Witcher 3.

Frågan är. Lira Witcher 3 först, sen ta ner expansionerna. Eller ta ner expansionerna och sen lira?

Jag spelade igenom mainspelet innan jag började med heart of stone.
Det är inget måste att spela igenom spelet för att köra den bara man kommer upp till rätt level kan man köra på.
Hur det blir med denna expansion så verkar det som det passar att köra efter mainstory i 3an.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kom ihåg att kolla in Witcher 3 mods om ni har skaffat spelet eller om ni vill börja spela igen.
http://www.nexusmods.com/witcher3/?

Quake-konnässsör

Klarade ut spelet, tänkte sen tänkte man att kanske börja om på new game plus, dagen efter kom första expansionen ut. Måste lägga ned 130+ timmar för att komma till expansionerna. Men det gör man gladeligen.

Medlem

Någon mer som inte lirar Gwent i spelet? Älskar Hearthstone etc men Gwent föll mig inte i smaken alls...


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

phi
Medlem
Skrivet av almblad:

Klarade ut spelet, tänkte sen tänkte man att kanske börja om på new game plus, dagen efter kom första expansionen ut. Måste lägga ned 130+ timmar för att komma till expansionerna. Men det gör man gladeligen.

Sitter själv i samma sits. Klarade spelet, början om på new game plus och death march, tog bort det gamla savet av någon anledning och ser sedan att rekommenderade level för heart of stone var runt 60 och jag sitter där med knappt level 40.

Får ju i princip spela igenom hela main storyn igen för att kunna spela expansionerna. Visst, det är enligt mig ett fantastiskt spel men det kräver fortfarande många timmars spelande innan jag ens kan spela expansionerna som jag vill.

Lite smått frustrerande.

Medlem

Jag spelade aldrig Gwent. Spelade aldrig caravan i Fallout: NV heller fastän jag spelade det säkert 400 timmar. Orkar inte sätta mig in i sånt där blarr.

1
Skriv svar