Logitech feber och Doom

Medlem
Logitech feber och Doom

Blev att jag köpte ett tangetbord med, G410.

Det är något med logitechs gaming tillbehör som känns riktigt skönt att använda, det andas kvalité.
Jag har inte hunnit använda keybordet så mycket hittills, då Uncharted släpptes igår och det är hur kul som helst. Men hann lira lite Overwatch beta innan den stängde ner. Varför jag valde det lilla tangentbordet är för att det kändes mer min stil. Det är litet och diskret, tar inte så stor plats och hade allt som jag behöver.

Jag älskar även mjukvaran till Logitechs prylar, då det är väldigt lätt att hantera och förstå sig på. Så nu lyser mitt skrivbord i alla dess färger och ser helt underbart ut. Lite mys belysning för ögonen och själen.

Snart är det dags för Doom med, är så pepp inför detta spelet så det är sjukt. Betan är något jag saknar sjukt mycket och det blev en tomhet när de stängde den. Men på fredag smäller det och dags att kriga som in i helvete.

Dagarna får gärna gå fortare med alla dessa underbara spel som kommer.

#blogg

Moderator | Testpilot
Logitech feber och Doom

Någon som pratar positivt om betan? Trodde jag var den ende som gillade det.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Bah, klart vi är många som gillade spelet Det känns oftast bara meningslöst att ge sig in i alla hat-trådar här på FZ så fort någon nyhet dyker upp. Körde betan med 4-5 vänner och vi hade trevligt hela tiden. Tror jag hann logga 11 timmar på två stackars banor.. Lär ju ha att göra ett 50-tal timmar framöver minst och det är lätt värt pengarna isf.

Medlem

Grymt bra spel, bästa spelet på länge! Spelar SP delen nu, kan inte sluta... så kul, så snyggt!!!!! OCh beroendeframkallande!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Grymt bra spel, bästa spelet på länge! Spelar SP delen nu, kan inte sluta... så kul, så snyggt!!!!! OCh beroendeframkallande!

Plöjde det i två sittningar i princip på svårighetsgraden över hurt me plenty.. Vilket jävla röj! Fick tokspö och älskade varje sekund! Mot slutet är det helt bananas, fiender öööööverallt. Toppbetyg på ren gameplay.

1
Skriv svar