Mark Hamill tvekade inte på att medverka i Star Citizens Squadron 42

Robot
Mark Hamill tvekade inte på att medverka i Star Citizens Squadron 42

Star Wars-stjärnan beundrad av sin gamla medarbetare Chris Roberts.

#wing-commander-iii-i, #squadron-42, #star-citizen


Medlem
Mark Hamill tvekade inte på att medverka i Star Citizens Squadron 42

"rysningar"


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Tror starkt på detta lir, tycker det är kanon att dom tar tid på sig att utveckla det, inte som dom flesta spelen idag, kastar ut så fort som möjligt å på det en miljon buggar och annat skoj.

Medlem

Hoppas verkligen på det. Star citizen har sån vansinnig potential men skorna de har att fylla är vanskligt stora med.

Medlem
Skrivet av Duffelbag:

Hoppas verkligen på det. Star citizen har sån vansinnig potential men skorna de har att fylla är vanskligt stora med.

Jag håller fullständigt med, men jag kan säga redan att jag fått value för pengarna (köpter en freelancer för 900 back in the day).
Deras hemsida är ett äventyr i sig att upptäcka, deras 10 for the developers/designers/producers/chairman är en sådan sjuk insperationskälla till mig som pluggande speldesigner, alpha universumet har redan fått mig gapa i amazement, och jag hypar starkt nästa patch då jag och min copilot ska köra ordentligt.
Och det kommer bara bli bättre!
Money well spent imo

Medlem

Älskar Sci-fi och cyberpunk spel. Star Citizen/Squadron 42, Cyberpunk 2077 och Deus Ex Mankind Divided ser jag verkligen fram till otroligt mycket.

k3m
Medlem
Skrivet av Freffo:

Älskar Sci-fi och cyberpunk spel. Star Citizen/Squadron 42, Cyberpunk 2077 och Deus Ex Mankind Divided ser jag verkligen fram till otroligt mycket.

jo, scifi är aldrig fel

Medlem

Mark Hamill är en skön snubbe.

1
Skriv svar