Amnesia: The Dark Descent får släppdatum

Robot
Medlem
Amnesia: The Dark Descent får släppdatum

Ännu ett spel som är så coolt att jag inte vill spela det. -_-


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Sitter själv hemma i mörkret, så jag kommer nog inte att kolla på denna video

Medlem

Huga! Penumbra och Penumbra Overture är två av de läskigaste spelen jag spelat. Man känner sig verkligen sårbar och utsatt när man smyger omkring och hoppar till vid minsta ljud eller skugga.

Dead Space var ju också skrämmande på sitt sätt, men där har man ju en hel arsenal med vapen att försvara sig med.

Amnesia:TDD ser ju lovande ut och de verkar ha fått tag på bättre röstskådisar den här gången (tack och lov!). Men av filmen att döma så var det väldigt likt Penumbra. Jag hade ju hoppats att det skulle vara lite annorlunda.
Nåja, stor risk att man skaffar spelet, fast det blir lite otäckt att spela när nätterna blir längre.

Medlem

Penumbra var hur grymt och välgjort som helst. Det kmr bli ett självklart köp detta.

Medlem

Hah! En press-release skriven av H.P Lovecraft. Mäktigt!

Medlem
Skrivet av Sadako:

Hah! En press-release skriven av H.P Lovecraft. Mäktigt!

Tänkte inte ens på att läsa den, men sannerligen som du säger. Tydliga referenser till Shadow over Innsmouth och Pickman's Model, inte sant? Förmodligen fler.
Fan, nu blir jag bara mer sugen på att åtminstone testa spelet, vilket jag vet att jag inte kommer palla. Något jag mer dömer efter denna video. Suck.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Penumbra-serien var så jävla bra! Det här ska jag förhandsboka redan nu


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Lätt köp , allt annat vore en skandal.
Stöd dessa briljanta utvecklare, plus att spelet knappt kostar nånting.

Medlem

Jag bor i Helsingborg och det han skrev är absolut sant.

Medlem

Ser ut som ett elderscrolls oblivion i skräcktema?

Medlem

Penumbra var hur grymt som helst, rätt läskigt ibland också fast inte i närheten av vad det här kommer bli. Det finns ett klipp på youtube där man får se hur man kan gömma sig från fienderna, jäkligt läbbigt^^

Blir att skaffa det här


signatur

Game long and prosper

Medlem

Inte spelat penumbra men ska införskaffa det snarast. Varit sugen på det jävligt länge. Det här verkar också det riktigt smaskens

1
Skriv svar