Laga utsökt mat med World of Warcraft-kokbok

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Det här är ju en perfekt present till min brorson, som lirar WoW och utbildar sig till kock!

Herregud vilken ultra-win för din del. Hats off!

Medlem
Skrivet av Spooner:
Skrivet av Priapsi:

Det här är ju en perfekt present till min brorson, som lirar WoW och utbildar sig till kock!

Herregud vilken ultra-win för din del. Hats off!

Japp, uncle of the year kommer gå utan problem i år.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Redstar:
Skrivet av Hymer:

Haha detta var ju kul, Kommer införskaffas till kärringen där hemma med för jag är en tvättäkta mansgris och klarar mig inte alls i köket xD

Sluta genast, jag känner att jag måste börja bli kränkt på andras vägar, så kränkt blir jag.

;D


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Det finns (fanns?) även en bloggare som använde sig av recepten i Guild Wars 2 för att laga mat.

http://guildwarschef.blogspot.se/

Bloggen verkar dock inte ha varit aktiv sedan 2013, tyvärr.

Kanske berodde på maten?

FM-guru
F.d. Sisyr

Fin diskussion i kommentarerna. Person som tycker ordet "kärring" är att gå för långt vs argsint och lättirriterad försvarare av ordet. Spännande!

Medlem
Skrivet av dafuq:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av zliddret:

haha nice! får införskaffa och tvinga kärringen här hemma då hon är bra på att laga mat

Tycker kanske det inte är så kul man säger kärring till sin andra hälft även om det kanske var skämt

Feminist much?

Han nedvärderar snarare sig själv då han använder samma lingo som en sunkig lastbilschaufför med söndersnusad läpp och en o annan bild på lättklädda tjejer i lastbilen, som han gärna skulle spänt på ordentligt men "kärringen" kom i vägen.

Gott folk, om ni vill förändra världen, lovar jag er att Fz forum om spel inte är rätt ställe att börja.

Medlem
Skrivet av Dres81:
Skrivet av dafuq:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av zliddret:

haha nice! får införskaffa och tvinga kärringen här hemma då hon är bra på att laga mat

Tycker kanske det inte är så kul man säger kärring till sin andra hälft även om det kanske var skämt

Feminist much?

Som sagt har inget med det att göra. Varför använda ord som är nedvärderande? Är man feminist för att man har en åsikt?

Men gå och grina då..måste väl få skämta utan att du blir butthurt

Medlem
Skrivet av dafuq:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av dafuq:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av zliddret:

haha nice! får införskaffa och tvinga kärringen här hemma då hon är bra på att laga mat

Tycker kanske det inte är så kul man säger kärring till sin andra hälft även om det kanske var skämt

Feminist much?

Som sagt har inget med det att göra. Varför använda ord som är nedvärderande? Är man feminist för att man har en åsikt?

Men gå och grina då..måste väl få skämta utan att du blir butthurt

Suck

Medlem

Skulle säga att dagisbarnen i sandlådan är mer mogna än vissa i kommentarena.

Är det svårt att hålla on topic eller är artikelns ämne så tråkigt?

Medlem
Skrivet av broken-arrow:

Skulle säga att dagisbarnen i sandlådan är mer mogna än vissa i kommentarena.

Är det svårt att hålla on topic eller är artikelns ämne så tråkigt?

Väldigt svårt Välkommen till förskolan

12
Skriv svar