Är detta datumen för Steams stora sommarrea?

Robot
Är detta datumen för Steams stora sommarrea?

Och vi som inte ens hunnit spela fynden från i fjol.


Medlem
Är detta datumen för Steams stora sommarrea?

Mitt bibliotek behöver inte fler spel, har redan

Skrivet av purjo:

Mitt bibliotek behöver inte fler spel, har redan

Steam spel är lite some pokemon. Även om du inte kommer använda dem alla måste du fortfarande skaffa dem alla.

Medlem

Gaben ska väll inte ta våra bankkonton iallafall? Vart nog en del fel här, Reddit är ingen spelutvecklare heller. Supreme journalism right here.

Medlem

Jag kommer skippa årets sommarrea helt och hållet. Istället styr jag min kosing åt GOG.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Releasehästryttare
Skrivet av Puscifer:

Jag kommer skippa årets sommarrea helt och hållet. Istället styr jag min kosing åt GOG.

Skojar givetvis, GOG är bra men synd att de inte har fler spel på plattformen.

OT: Med tanke på hur många utvecklare som finns på steam nu så är det ju inte konstigt att läckor händer innan Gaben utannonserar det officiellt,

EDIT: Har nu 73 spel på min wishlist så hoppas att man har råd och plocka upp några till rean

Medlem

Håller tummarna för en redig kapning av MGS:V-priset, men de senaste reorna har varit ganska tama så tvivlar på att det händer. Den som lever får se.

Medlem

Givetvis kul som varje år för mig men inte för min plånbok! Köper det flesta nya spelen via Green Man Gaming numera dock eftersom det är billigare med rabattkoder. Men får nosa in mig på några spel tills Steam Rean!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Jag brukar passa på att köpa lite äldre titlar som ofta reas ut för växelpengar. Och nyare titlar som jag varit lite tveksam till, men som jag gärna provar.

Men precis som artikelförfattaren nämner så brukar många förbli ospelade. Men som alla vet - Den som har störst Steambibliotek när han dör vinner!

Medlem

Obligatorisk i en tråd som denna.

Har faktiskt inte köpt (nästan) någonting de senaste reorna.

Avstängd
Skrivet av Thomas:

Obligatorisk i en tråd som denna.

http://media.tumblr.com/tumblr_lnmaylNsZA1qzv5jt.jpg

Har faktiskt inte köpt (nästan) någonting de senaste reorna.

Snarare Activision och plånboken som är emot.

Ambassadör
Xbox

Reorna var bättre förr!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Reorna var bättre förr!

Eller så hade du färre spel och inte redan ägde det mesta du ville ha...?!


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Håller med att det är konstigt att det inte läcker tidigare. Som utvecklare ser man ju datumen klart och tydligt långt innan.

1
Skriv svar