Film-dubbel från Madden NFL 11

Robot
Medlem
Film-dubbel från Madden NFL 11

Syftar "jänkar-retarderad" på ordet retard eller retardera? Kanske min svenska (eller svengelska?) som inte riktigt orkar med nu in på småtimmarna! ^^

Förövrigt så ser det rätt fräscht ut!

Medlem

och det är nu man önska att man inte sålt iväg sin 360 damn

Medlem

"Jänkar-retarderad"? Sätt er in i det lite...detta blir ett garanterat köp!


signatur

Mikael Karlsson

Medlem

Precis, när man lärt sig hur spelet funkar så blir det spännande på en nivå som fotboll aldrig kan bli, men folk verkar ha svårt för att en "boll" inte ska sparkas eller kastas primärt...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av Vippe:

Syftar "jänkar-retarderad" på ordet retard eller retardera? Kanske min svenska (eller svengelska?) som inte riktigt orkar med nu in på småtimmarna! ^^

Förövrigt så ser det rätt fräscht ut!

tror han syftar på efterbliven, alltså retard.

oavsett vad han menar så känns det löjligt att skriva så, bara för att man inte förstår ett spel/sport så behöver det inte vara korkat, inte heller bara för att det är från usa...

men jag håller med de andra kommentarerna, amerikansk fotboll är hur kul som helst när man spelat det ett tag och fattar hur det funkar. väldigt taktiskt...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Gillar Madden stenhårt, så hoppas detta blir lika bra som de andra i serien.


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem

har dem be-a-pro liknande i detta? kunde bli kul ,lite lättare att komma in i det om man inte känner till reglementet till fullo om man kan styra enbart en spelare tills man lärt sig.då skulle det bli ett givet köp.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

har dem be-a-pro liknande i detta? kunde bli kul ,lite lättare att komma in i det om man inte känner till reglementet till fullo om man kan styra enbart en spelare tills man lärt sig.då skulle det bli ett givet köp.

Superstar heter det i madden. Inget att tveka på alltså, fantastisk sport!

Inaktiv

Be-a-pro i Madden kommer alltid vara dåligt eftersom det inte finns några utvecklingsligor, om man som en 20 åring QB draftas av laget med bäst QB i ligan och startar så dör all realism

1
Skriv svar