Fire Emblem Fates

Robot
Fire Emblem Fates

Fire Emblem ställer den omöjliga frågan "Tänk om?" och ger oss tre olika svar.


Medlem
Fire Emblem Fates

Man börjar ångra gravt att man valde vita framför n3ds. Men men, man får väl skylla sig själv att man blev bitter av avsaknad av laddare

Redaktör
Ponny
Skrivet av Smoo87:

Man börjar ångra gravt att man valde vita framför n3ds. Men men, man får väl skylla sig själv att man blev bitter av avsaknad av laddare

Mjo. Zelda: A Link Between Worlds, Fire Emblem-spelen, Super Mario 3D Land, Pokémon X/Y, Mario Kart 7, Bravely Default, Luigi's Mansion, Animal Crossing: New Leaf, Majora's Mask 3D, Ocarina of Time 3D, Layton-spelen, etc, etc!

Förlåt, det där var ett saltkar i ett sår. Det är synd och skam med Vitan. Jag älskar att spela på den, problemet är att jag inte har så många spel att göra det med.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Man börjar ångra gravt att man valde vita framför n3ds. Men men, man får väl skylla sig själv att man blev bitter av avsaknad av laddare

Svårt att köpa båda? 3DS är ju inte dyrare än en blöt utekväll.

Medlem

verkar smått omöjligt att få tag på den "limited edition" som inkluderar hela spelet.

Är inte jättesugen på att köpa ett spel där det känns som att jag missar två tredjedelar av storyn.

Medlem

Bah för många spel just nu. Hur ska man ha tid med allt?

Skrivet av Pigge88:

verkar smått omöjligt att få tag på den "limited edition" som inkluderar hela spelet.

Är inte jättesugen på att köpa ett spel där det känns som att jag missar två tredjedelar av storyn.

De andra delarna ska gå och köpa och ladda ner som jag förstått det.

Medlem
Skrivet av Jaxz:

Bah för många spel just nu. Hur ska man ha tid med allt?

Skrivet av Pigge88:

verkar smått omöjligt att få tag på den "limited edition" som inkluderar hela spelet.

Är inte jättesugen på att köpa ett spel där det känns som att jag missar två tredjedelar av storyn.

De andra delarna ska gå och köpa och ladda ner som jag förstått det.

Att köpa saker i eShop är ju inte Fuck yeah med tanke på nintendos minst sagt fyrkantiga DRM.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Pigge88:

verkar smått omöjligt att få tag på den "limited edition" som inkluderar hela spelet.

Är inte jättesugen på att köpa ett spel där det känns som att jag missar två tredjedelar av storyn.

Den verkar faktiskt vara limited på riktigt. Att köpa alla spelen i spelet går förvisso smidigt. Men jo – att köpa alla tre i ett snyggt paket lockar mer, det håller jag med om.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Slaktad som vanligt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Smoo87:

Man börjar ångra gravt att man valde vita framför n3ds. Men men, man får väl skylla sig själv att man blev bitter av avsaknad av laddare

Mjo. Zelda: A Link Between Worlds, Fire Emblem-spelen, Super Mario 3D Land, Pokémon X/Y, Mario Kart 7, Bravely Default, Luigi's Mansion, Animal Crossing: New Leaf, Majora's Mask 3D, Ocarina of Time 3D, Layton-spelen, etc, etc!

Förlåt, det där var ett saltkar i ett sår. Det är synd och skam med Vitan. Jag älskar att spela på den, problemet är att jag inte har så många spel att göra det med.

Ta bort pokemon och lägg till monster hunter så har du strött på så mycket att du borde ställas inför rätta pga ohuman tortyr

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av Smoo87:

Man börjar ångra gravt att man valde vita framför n3ds. Men men, man får väl skylla sig själv att man blev bitter av avsaknad av laddare

Svårt att köpa båda? 3DS är ju inte dyrare än en blöt utekväll.

Ja kan bli lite svårt, studerar just nu och har räkningar att betala ;-).

Medlem

Köpte special edition, men verkar inte finnas överdrivet många exemplar av den...

1
Skriv svar