Filmtajm! En berättelse om två bröder i Overwatch

Robot
Filmtajm! En berättelse om två bröder i Overwatch

Blizzard briljerar med kortfilmen Dragons.


RmK
Medlem
Filmtajm! En berättelse om två bröder i Overwatch

Såg den imorse, fyfan vad Blizzard kan det där med cinematics.

Medlem

Jag älskar att de utvecklar sina karaktärers bakgrund och värld med dessa videorna. Hoppas verkligen de fortsätter med det för de flesta karaktärerna som är kvar - och förhoppningsvis framtida karaktärer(kanske som lanseringstrailers?).

Herr rygg

Blizzard kan sina cinematics! Jag tyckte dock tyvärr att betan var väldigt väldigt tråkig:( Men jag hoppas ni får roligare ni som köpt/köper spelet!


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem
Skrivet av Alx_83:

Blizzard kan sina cinematics! Jag tyckte dock tyvärr att betan var väldigt väldigt tråkig:( Men jag hoppas ni får roligare ni som köpt/köper spelet!

Tråkigt att höra. Jag tyckte betan var väldigt väldigt rolig.

Quake-konnässsör

Nope, still don't want to buy it

Inaktiv

Holy Shit, rysningar vid 5:00.

Medlem

Ser framemot släppet! Körde betan och det var underbart kul

Medlem

Bara en vecka kvar nu. De här biografierna mm. som släpps i filmformat återspeglas ju även i dialog medan man spelar, tycker det tillsammans med alla andra små detaljer ger en extra polish och djup till spelet som är väldigt sällsynt i shooters.

Medlem
Skrivet av Striva:
Skrivet av Alx_83:

Blizzard kan sina cinematics! Jag tyckte dock tyvärr att betan var väldigt väldigt tråkig:( Men jag hoppas ni får roligare ni som köpt/köper spelet!

Tråkigt att höra. Jag tyckte betan var väldigt väldigt rolig.

Synd! Själv spelade jag med min bror till en början och i slutänden var vi 6 personer som nu ska köra det på release. Hade så förbannat mycket kul i det.

Det finns dock gott om spel i år så du lär nog inte bli uttråkad.

Medlem

Såå, jäkla snygg!

Medlem

Jag verkligen älskade den här kortfilmen.
Suget efter att få börja spela igen blir bara större och större.

Medlem

Blizzard är sjuka i huvudet. De har alltid legat långt före med sina trailers och korta filmer, men den här vinner nog första pris va? Jävlar va snyggt.

Medlem
Skrivet av Hecce:

Blizzard är sjuka i huvudet. De har alltid legat långt före med sina trailers och korta filmer, men den här vinner nog första pris va? Jävlar va snyggt.

Det roliga med den här är att den utspelar sig helt på en av banorna i spelet, snudd på in-engine faktiskt.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Hecce:

Blizzard är sjuka i huvudet. De har alltid legat långt före med sina trailers och korta filmer, men den här vinner nog första pris va? Jävlar va snyggt.

Det roliga med den här är att den utspelar sig helt på en av banorna i spelet, snudd på in-engine faktiskt.

De tre tidigare utspelar sig också i någon av banorna. Alive - King's Row och Recall - Watchpoint: Gibraltar.

Medlem

Ruskigt bra trailer.


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem
Skrivet av Ahris:

Det roliga med den här är att den utspelar sig helt på en av banorna i spelet, snudd på in-engine faktiskt.

Väntade mig nästan att se en Bastion sitta och kura i hörnet där.

Medlem
Skrivet av Striva:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Hecce:

Blizzard är sjuka i huvudet. De har alltid legat långt före med sina trailers och korta filmer, men den här vinner nog första pris va? Jävlar va snyggt.

Det roliga med den här är att den utspelar sig helt på en av banorna i spelet, snudd på in-engine faktiskt.

De tre tidigare utspelar sig också i någon av banorna. Alive - King's Row och Recall - Watchpoint: Gibraltar.

Det har jag inte tänkt på innan men det är ju inte alls lika uppenbart som i den här filmen.

Medlem

MÅ DRAKEN SLUKA UPP DIG!

Medlem

Sjukt mäktig kortfilm


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Jyu
Medlem

Man måste ändå ge Blizzard props för hur dom levererar spel.

KoP
Medlem
Skrivet av Ender:

Såå, jäkla snygg!

Fast i princip ser det ju inte bättre ut än valfri animerad långfilm ifrån typ Disney Pixar.

Jyu
Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Ender:

Såå, jäkla snygg!

Fast i princip ser det ju inte bättre ut än valfri animerad långfilm ifrån typ Disney Pixar.

Det är det som jag tycker är imponerad. Blizzards animationer är på samma nivå som Hollywoods absolut främsta filmproduktionsföretag.

Medlem
1
Skriv svar