Monsterrea – upp till 85 procents rabatt på Witcher-serien

Robot
Monsterrea – upp till 85 procents rabatt på Witcher-serien

Har du ännu inte upptäckt Witcher-sagan? Då är det hög tid att göra det.


Medlem
Monsterrea – upp till 85 procents rabatt på Witcher-serien

Varför ska det ta slut:'(

Medlem

Väntade med Hearts of stone. Det tillsamans med Blood and wine samt min första new game + resa så ska jag och Geralt ge oss in i äventyret. En sista gång.

Medlem

Är Witcher 3 ett bra spel? Rört tutorialen på Witcher 2 Game of the Year edition. Helt okej. Inte riktigt fastnat för det.

Gillar stora rpg spel. T ex Skyrim, Fallout och så.

Är det dags att slå till på Witcher 3 rean?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Skillnaden mellan 2;an och 3:an är enorm!
I 2:an rör du dig i små områden så som i Dragon Age 1 och 2. I Witcher 3 är det Skyrim stuk!

*edit*

Glömde tillägga: Du startar i en mindre zon i 3:an som en större tutorial, sen drar du vidare till den stora zonen. Sen är också "Skellige" öarna uppdelade i en egen, men stor, zon.

Medlem
Skrivet av Remus:

Är Witcher 3 ett bra spel? Rört tutorialen på Witcher 2 Game of the Year edition. Helt okej. Inte riktigt fastnat för det.

Gillar stora rpg spel. T ex Skyrim, Fallout och så.

Är det dags att slå till på Witcher 3 rean?

Bästa spelet jag kört, någonsin, alla kategorier.

Medlem

-9% rea på heart of stone, nice!

väntar nog ett tag till.

Medlem

Najs gillar med att på GoG kan man nu kolla vad de kostar i svensk valuta

k3m
Medlem

tack för informationen.

tnn
Medlem
Skrivet av Remus:

Är Witcher 3 ett bra spel? Rört tutorialen på Witcher 2 Game of the Year edition. Helt okej. Inte riktigt fastnat för det.

Gillar stora rpg spel. T ex Skyrim, Fallout och så.

Är det dags att slå till på Witcher 3 rean?

Ja. Trean är mer likt exempelvis Elder Scrolls än de två tidigare eftersom det är en större, öppen värld. Till skillnad från Skyrim är det dock tajt och hyfsat utmanande combat och quests och dialoger är välskrivna och inte så vansinnigt generiska som i Skyrim.

Medlem
Skrivet av Remus:

Är Witcher 3 ett bra spel? Rört tutorialen på Witcher 2 Game of the Year edition. Helt okej. Inte riktigt fastnat för det.

Gillar stora rpg spel. T ex Skyrim, Fallout och så.

Är det dags att slå till på Witcher 3 rean?

Som många andra skrivit så är det bland det bästa (om inte det bästa) spel jag spelat. Har inte heller spelat del 1 och 2 något större men blev totalt fast i 3an.
Storyn är väldigt mycket mer engagerande än Elder Scrolls/Fallout, jag höll på att ge upp med questandet i Fallout 4 då jag hade Witcher 3 som referens, då det i mitt tycke var rentav plågsamt och stelt gentimot Witcher. Första expansionen Hearts of Stone var riktigt bra den också.
Längtar svårt till Blood and Wine släpps nu !

k3m
Medlem
Skrivet av Remus:

Är Witcher 3 ett bra spel? Rört tutorialen på Witcher 2 Game of the Year edition. Helt okej. Inte riktigt fastnat för det.

Gillar stora rpg spel. T ex Skyrim, Fallout och så.

Är det dags att slå till på Witcher 3 rean?

självklart. W3 är ett måste att åtminstone testa som tvspelare. så bra är det faktiskt. jag ger W3 medaljen "ett spel på decenniumet". som referens är Fallout 2 ett spel som jag prisar lika högt.

Medlem

Som det slumpar sig så sitter jag och spelar igenom tvåan nu för första gången...älskar det!
Vill ha den gjord innan jag njuter trean med mitt nya grafikkort ^^

Medlem
Skrivet av Jofur93:
Skrivet av Remus:

Är Witcher 3 ett bra spel? Rört tutorialen på Witcher 2 Game of the Year edition. Helt okej. Inte riktigt fastnat för det.

Gillar stora rpg spel. T ex Skyrim, Fallout och så.

Är det dags att slå till på Witcher 3 rean?

Bästa spelet jag kört, någonsin, alla kategorier.

Nu skarvar du allt lite, inte är det väl bättre som håkkyspel än nhl?:)


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Remus:

Är Witcher 3 ett bra spel? Rört tutorialen på Witcher 2 Game of the Year edition. Helt okej. Inte riktigt fastnat för det.

Gillar stora rpg spel. T ex Skyrim, Fallout och så.

Är det dags att slå till på Witcher 3 rean?

Witcher 3 har fått flest gotys genom tiderna, tror det säger en del haha. och storhet är inkluderat.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Man vill ju lägga de där 230 kronorna. Men det kommer mycket bra biofilm i sommar. Får nog bli att vänta


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar