Se nya bilder från urläckra Dishonored II

Robot
Medlem
Se nya bilder från urläckra Dishonored II

Vet någon om konceptbilderna är skapade av Viktor Antonov?

Medlem

Vilket jäkla clickbait, kom hit och trodde det skulle finnas jämförelsebilder mellan Dishonored II och Calles konfirmation. Blev tungt besviken.

Vi kräver bildbevis från Calles konfirmation, kanske något för Fräcka Fredag att bidra med?

Ontopic, hoppas detta blir minst lika bra som första spelet! Verkar lovande iaf!


signatur

Nämen!

Medlem

Jag älskade första spelet enormt, samt DLCs. Kommer bli ett givet köp! Hoppas att dem visar lite gameplay från det på E3!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Första spelet är ett av de bästa som gjorts den här sidan av 2010.

Uppföljaren är det solklart mest spännande som händer i spelvärlden det här året.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Struggle:

Vilket jäkla clickbait, kom hit och trodde det skulle finnas jämförelsebilder mellan Dishonored II och Calles konfirmation. Blev tungt besviken.

Vi kräver bildbevis från Calles konfirmation, kanske något för Fräcka Fredag att bidra med?

Ontopic, hoppas detta blir minst lika bra som första spelet! Verkar lovande iaf!

Jag fick getblod smetat i pannan någon gång i början av 80-talet. Räknas det?


signatur
Medlem

Är också rätt intresserad av calles konfirmation.. Mera tack för spelkunskapens skull!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Struggle:

Vilket jäkla clickbait, kom hit och trodde det skulle finnas jämförelsebilder mellan Dishonored II och Calles konfirmation. Blev tungt besviken.

Vi kräver bildbevis från Calles konfirmation, kanske något för Fräcka Fredag att bidra med?

Ontopic, hoppas detta blir minst lika bra som första spelet! Verkar lovande iaf!

Jag fick getblod smetat i pannan någon gång i början av 80-talet. Räknas det?

Möjligheten att du gick en alternativ kyrka än vad som är traditionsenligt i Sverige känns oroväckande stor

Ps, Kommer vi få höra även dina intryck från DOOM Sp din gamle id räv? Vore intressant att höra vad du tyckte om det när du fått chansen att spela det. Ds.


signatur

Nämen!

Medlem

Karl Bertil-referenser gillas alltid!

Medlem

Fantastiskt! Detta ser ut att bli en favorit!


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Gen
Medlem

Superläckert! 1an var som sagt var riktigt bra, hoppas 2an inte gör en besviken. Arkane har en del att leva upp till.

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Struggle:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Struggle:

Vilket jäkla clickbait, kom hit och trodde det skulle finnas jämförelsebilder mellan Dishonored II och Calles konfirmation. Blev tungt besviken.

Vi kräver bildbevis från Calles konfirmation, kanske något för Fräcka Fredag att bidra med?

Ontopic, hoppas detta blir minst lika bra som första spelet! Verkar lovande iaf!

Jag fick getblod smetat i pannan någon gång i början av 80-talet. Räknas det?

Möjligheten att du gick en alternativ kyrka än vad som är traditionsenligt i Sverige känns oroväckande stor

Ps, Kommer vi få höra även dina intryck från DOOM Sp din gamle id räv? Vore intressant att höra vad du tyckte om det när du fått chansen att spela det. Ds.

Jag måste spela lite mer men efter första timmen känns det faktiskt ganska bra. Gillar Foundry-banan med sitt öppna upplägg och jakt på key cards.


signatur
Medlem

Ett givet köp, ettan var ett helt suveränt spel.

Medlem

Hoppas det inte är så scriptat

1
Skriv svar