Resi-rykte – Sjuan visas på E3 och går tillbaka till rötterna

Robot
Resi-rykte – Sjuan visas på E3 och går tillbaka till rötterna

Kan Capcom återigen göra Resident Evil till världens bästa skräckserie?


Medlem
Resi-rykte – Sjuan visas på E3 och går tillbaka till rötterna

RE 2 Remake!

Medlem

Smaskigt att ni använder min Umbrella-logotyp som artikelbild. För det här montaget kommer väl inte från officiella källor, hoppas jag?

Gen
Medlem
Skrivet av refrico:

Smaskigt att ni använder min Umbrella-logotyp som artikelbild. För det här montaget kommer väl inte från officiella källor, hoppas jag?

Snygg logga, bra jobbat.

Redaktör
Ponny
Skrivet av refrico:

Smaskigt att ni använder min Umbrella-logotyp som artikelbild. För det här montaget kommer väl inte från officiella källor, hoppas jag?

Sökte på Umbrella-logga och fann den på en random wallpaper-sida. Självklart ska du ha cred. Hoppas det är ok att vi använder den? Grym är den! Keep it up.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Sökte på Umbrella-logga och fann den på en random wallpaper-sida. Självklart ska du ha cred. Hoppas det är ok att vi använder den? Grym är den! Keep it up.

Jodå. Fakturan kommer på posten.

(nejdå, det är lugnt)

Den har minst sagt fått ett eget liv, den där bilden. Nu är det mest roligt när den dyker upp här och där. Så ni har mitt fulla medgivande att använda den.

Medlem
Skrivet av refrico:
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Sökte på Umbrella-logga och fann den på en random wallpaper-sida. Självklart ska du ha cred. Hoppas det är ok att vi använder den? Grym är den! Keep it up.

Jodå. Fakturan kommer på posten.

(nejdå, det är lugnt)

Den har minst sagt fått ett eget liv, den där bilden. Nu är det mest roligt när den dyker upp här och där. Så ni har mitt fulla medgivande att använda den.

Kan du inte lägga upp en länk? Vill gärna ha den som wallpaper

Redaktör
Ponny
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av refrico:
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Sökte på Umbrella-logga och fann den på en random wallpaper-sida. Självklart ska du ha cred. Hoppas det är ok att vi använder den? Grym är den! Keep it up.

Jodå. Fakturan kommer på posten.

(nejdå, det är lugnt)

Den har minst sagt fått ett eget liv, den där bilden. Nu är det mest roligt när den dyker upp här och där. Så ni har mitt fulla medgivande att använda den.

Kan du inte lägga upp en länk? Vill gärna ha den som wallpaper

Absolut, jag hittade den här: http://wallpapercave.com/resident-evil-wallpaper


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Originalet har legat på Deviantart sedan 2005. Misstänker att det är därifrån den sedan har spridits över hela interwebben.

Här är länken, håll till godo: http://refrico.deviantart.com/art/Umbrella-Corporation-2-1795...

Medlem

..."ta serien tillbaka till skräckrötterna"... jo fast det sa man innan de släppte RE6 också. Vi håller tummarna!

Medlem

Jag tycker att resident evil revelation 2 är grymt och det är från förra året.

1
Skriv svar