Gametrailers arkiv kommer att leva vidare

Robot
Gametrailers arkiv kommer att leva vidare

Anrika Gametrailers har dött men ska leva länge.


Medlem
Gametrailers arkiv kommer att leva vidare

Jag hoppas det betyder att alla gamla Screwattack-avsnitt också kommer arkiveras? D.v.s dem som hade både Stuttering Craig och Handsome Tom innan de gräla och gick olika vägar... De kanske redan finns på ett annat hörn av nätet som jag kanske hade kunnat hitta om jag verkligen brydde mig men jag minns ändå den tiden med nostalgi nu för det var så man kom till Screwattack på GT för att titta på AVGN och sen stannade kvar ett tag till för nån av deras videos. Good times

Medlem

GT trailers var roligt att gå in på och se deras egna serier som deras mythbuster avsnitt och liknande

Dock vart det en del drama innan dom slutate och kollar man på deras reviews ser man väldigt snabbt att dom var uppköpta att ge ut bra betyg till vissa spel.

Medlem

Älskar deras Retrospective episoder!

Medlem

Härligt! GT var min go to-sida förr i tiden. Jag har alltid tyckt att deras videorecensioner varit bäst då de faktiskt visar egna klipp när de spelar och inte klipp ifrån trailers som de flesta andra sidor använder.

Sen så har de haft så mycket bra eget innehåll såsom deras retrospectives och samarbetet med Screwattack och AVGN.

Medlem

Ni finner sällskapet på deras nya kanal: easy allies (Youtube). Borde inkludera detta i artikeln

Medlem

Det var ju en bra idé att samla alla nya speltrailers på en site. Var perfekt att gå in där och få sig en överblick över vilka nya spel som var på väg.

Men sen tog de en massa konstiga beslut och fokuserade på fel saker, samt adopterade en helt bedrövlig ny design. De verkade vilja vara IGN istället för GT och så gick det som det gick.

Oavsett vilka favoriter folk hade i deras material tror jag att merparten av alla besökare helt enkelt ville se speltrailers. När det sedan blev en sekundär funktion med sidan så gick det utför.

Det är som om vecka.nu helt plötsligt skulle börja med nyhetsrapportering och flytta veckokalendern till en underkategori. Behövs väldigt lite för att tappa sina följare på internet idag.

1
Skriv svar