Payday 2 drog in 40 miljoner kr första kvartalet

Robot
Payday 2 drog in 40 miljoner kr första kvartalet

Actionspelet är fortfarande poppis, tre år efter releasen, men Starbreeze gick back 15 miljoner.

#payday-2


Medlem
Payday 2 drog in 40 miljoner kr första kvartalet

Hoppas det går bra för dom med deras VR, vill se vad dom kan hitta på.

Medlem

Någon information om när deras VR planerar att lanseras? Eller när man kan se något om den? Är orolig över att de missar första fasen av VR-tåget nämligen. Även om deras VR är mycket bättre än alla andra, så känns det tveksamt att folk köper den när de redan handlat en Vive eller Oculus för flertalet 1000-lappar.

För att inte tala om vilket pris StarVR måste ligga på om den ska vara bättre än konkurrenterna. Om de nu inte gör något helt annorlunda vill säga. Har inte hört mycket mer om StarVR mer än att den utvecklas.

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Någon information om när deras VR planerar att lanseras? Eller när man kan se något om den? Är orolig över att de missar första fasen av VR-tåget nämligen. Även om deras VR är mycket bättre än alla andra, så känns det tveksamt att folk köper den när de redan handlat en Vive eller Oculus för flertalet 1000-lappar.

För att inte tala om vilket pris StarVR måste ligga på om den ska vara bättre än konkurrenterna. Om de nu inte gör något helt annorlunda vill säga. Har inte hört mycket mer om StarVR mer än att den utvecklas.

"
STARVR
I september tillkännagav Starbreeze att ett samarbete inletts med
företaget Tobii om att integrera företagets eyetracking-teknologi
Starbreeze Virtual Reality-headset, StarVR.
STARBREEZE PUBLISHING

I augusti utannonserade Starbreeze sitt första förläggarprojekt
inom VR i samarbete med Lionsgate; en första persons shooter
utvecklad för VR-baserat på Lionsgates filmhit John Wick.
VR-studion WEVR, företaget bakom theBlu: Encounter, och VRutvecklaren
Grab står för utvecklingen av spelet medan Starbreeze
står som förläggare när spelet skall släpps på ett flertal
olika VR-plattformar."

http://media.starbreeze.com/2015/11/Del%C3%A5rsrapport-Jul-Se... sidan 7

Medlem

Ryktet på stan är att StarVR bara är till för Arkadmaskiner.... men men, rykten på stan ni vet!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kul att det verkar det gå bra för dom. Även om Payday inte är min favvo så har dom gjort en del annat bra och har (väl?) en del annat på gång.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Kul att det verkar det gå bra för dom. Även om Payday inte är min favvo så har dom gjort en del annat bra och har (väl?) en del annat på gång.

Jag tyckte det var riktigt roligt den första tiden.. tyvärr har de senaste 25 DLC-paketen varit skit och jag har tröttnat rejält.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar