Sköna Mass Effect-vibbar i senaste trailern för rollspelet The Technomancer

Robot
Sköna Mass Effect-vibbar i senaste trailern för rollspelet The Technomancer
Medlem
Sköna Mass Effect-vibbar i senaste trailern för rollspelet The Technomancer

Nja

Medlem

Wow, är det här verkligen samma spel som jag såg för något (några) år sedan? (Det som då liknades vid Star Wars: Force Unleashed)

Det ser ju otroligt intressant ut, och något jag definitivt kommer hålla ögonen på hädanefter.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

FM-guru
F.d. Sisyr

Mars: War Logs var rätt kasst, Bound by Flame bättre (men inte bättre än mediokert). Är väl bara att hoppas att studion fortsätter bättra sig.

Medlem

Gillade inte Mars: War Logs heller, men vad jag förstår var Technomancer menat att vara en uppföljare från början. Vet inte hur det är med det numer.

Medlem

Ser fram emot detta då jag gillade War Logs.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Gillade både Mars: War Logs och Bound By Flame, men de var definitivt inte i topklass. Hoppas den trenden bryts, det finns absolut en brist på rollspel i topklassen.

k3m
Medlem

spelmekaniken såg medelmåttiga ut, kanske rent av dåliga. grafiken lika så. plus att platserna ser väldigt begränsade ut. ändå känns det som att jag måste ha det spelet påminner mig lite om Firefly, Cowboy Bebop. och de två är mina favvisar

Medlem

Det känns definitivt inte som Mass Effect...


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Wow, precis ett sådant spel jag hade hoppats skulle dyka upp.
Har dock aldrig hört talas om deras tidigare spel så följer och hoppas FZ gör en grundlig recension när det dyker upp.

Medlem

Mars: War Logs hade sina brister, men såg redan där potential så ser fram emot att spela detta!


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Metacritic... suck.. Ser ju bra ut dock. Ser fram emot det!

1
Skriv svar