Science fiction-filmen baserad på Tetris blir trilogi

Robot
Science fiction-filmen baserad på Tetris blir trilogi
Medlem
Science fiction-filmen baserad på Tetris blir trilogi

i sista filmen får dom första raden hel och dom vinner =D??????

Medlem
Medlem

Undra om den kommer bli lika usel som Battleship? -eller den dära Pixels?

Ja, det råder ju ingen brist på dåliga filmer som baseras på spel i alla fall.
Bästa jag sett är nog Silent hill tror jag.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Medlem
Skrivet av Zymac:

Undra om den kommer bli lika usel som Battleship? -eller den dära Pixels?

Ja, det råder ju ingen brist på dåliga filmer som baseras på spel i alla fall.
Bästa jag sett är nog Silent hill tror jag.

Av det jag såg av pixels så var den då deffinitivt bättre än uwe bolls spel filmer eller vad tetris lär vara

Medlem

Pixel var iallafall underhållande även om det inte var en bra film.

Medlem

Av alla spel jag någonsin föreställt mig förvandlas till en film så är "Tetris" ganska lågt på listan

Medlem

Jag tror inte att den kommer vara baserad på tetris. Jag tror snarare att tetris kommer vara katalysatorn. Typ som lastbilen i Big Trouble in Little China. Eller så tror jag att det blir fordonet som driver storyn framåt. berättas genom som i filmen Gameboy, där en pojke rymmer hemifrån för att tävla i tv-spel, men som egentligen handlar om pojken och hans vänners resa dit.

Eller så blir den så här ;

Medlem

Block Buster 2017!

Medlem

Så... Tretris?

Medlem
Skrivet av matnojje:

Jag tror inte att den kommer vara baserad på tetris. Jag tror snarare att tetris kommer vara katalysatorn. Typ som lastbilen i Big Trouble in Little China. Eller så tror jag att det blir fordonet som driver storyn framåt. berättas genom som i filmen Gameboy, där en pojke rymmer hemifrån för att tävla i tv-spel, men som egentligen handlar om pojken och hans vänners resa dit.

Eller så blir den så här ;

https://www.youtube.com/embed/VE_1KlWFJyA

You nailed it!

Skägg.
10 Chambers

Bara därför var vi tvungna att göra ett quiz på (dåliga) filmer på spel. Klockan 14:00 är det dags!


signatur
Medlem

Bra tvspelsfilm är ju annars Livet i 8 bitar! Svensk är den också och hysteriskt rolig.

Gnällkuk
Skrivet av Blackwolfe:

Bra tvspelsfilm är ju annars Livet i 8 bitar! Svensk är den också och hysteriskt rolig.

Fast då trumfar ju Kung Fury den rätt hårt Sen får vi inte glömma den magiskt bra Scott Pilgrim vs. the World!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar