AI lär sig spela Super Mario på 24 timmar

Robot
AI lär sig spela Super Mario på 24 timmar

Att vi fortfarande lever och kan rapportera om detta ser vi som ett gott tecken.


Medlem
AI lär sig spela Super Mario på 24 timmar

Riktigt bra förklarat hur det funkar, mycket intressant.

Medlem

Finns tävlingar inom detta. Där man ska skriva en lärande AI spela super mario och se hur långt den kommer i förhållande till de andra tävlande AI's. Två i min klass gjorde detta som exjobb för 2 år sedan, var riktigt coolt att se

https://www.youtube.com/watch?v=0iipyd7Gi70

Så sjukt coolt, AI <3

Medlem

Toadnet begins to learn at a geometric rate. It becomes self-aware at 2:14 a.m. Swedish time, May 20th. In a panic, Mario try to pull the plug.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:

Toadnet begins to learn at a geometric rate. It becomes self-aware at 2:14 a.m. Swedish time, May 20th. In a panic, Mario try to pull the plug.

It's a me - Toadnet!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ClockWise:

Finns tävlingar inom detta. Där man ska skriva en lärande AI spela super mario och se hur långt den kommer i förhållande till de andra tävlande AI&#039;s. Två i min klass gjorde detta som exjobb för 2 år sedan, var riktigt coolt att se

https://www.youtube.com/watch?v=0iipyd7Gi70

Så sjukt coolt, AI &lt;3

Oh, ballt!


signatur
Medlem

Kommer ta ett tag innan robotoarna kan ta över världen, men när den dagen kommer ...

Medlem
Skrivet av nils45:

Kommer ta ett tag innan robotoarna kan ta över världen, men när den dagen kommer ...

Ja.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem
Skrivet av nils45:

Kommer ta ett tag innan robotoarna kan ta över världen, men när den dagen kommer ...

....så blir vi nudister allihopa?


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

just saying it, SKYNET. xD fan ja som tänkte se på Terminator ikväll, men men ändrade planer, vi ses på slagfältet.

Medlem
Skrivet av Lard von Bacon:
Skrivet av nils45:

Kommer ta ett tag innan robotoarna kan ta över världen, men när den dagen kommer ...

....så blir vi nudister allihopa?

Om robotarna har såna superhäckar som Arnold så för all del.

Medlem

Alltså, det finns INGEN AI! Om folk ändå skulle sluta använda den benämningen på självförändrade scripts.

Watson, IBMs Jeopardy vinnande program, är hur man än vrider på det bara ett databasinterface. Varken mer eller mindre. Och det är något av det mest avancerade som skrivits.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Det jag undrar mest är om han hade kodat in banan separat eller om den analyserade bilden på skärmen, lät tyvärr som det första alternativet.

Coolt vilket som!

1
Skriv svar