David Jaffe tvingades ljuga om Twisted Metal

Robot
David Jaffe tvingades ljuga om Twisted Metal
Avstängd
David Jaffe tvingades ljuga om Twisted Metal

Vill ha, twisted metal black var ju sjukt kul att lira 2st på.

Medlem

har aldrig varit fan av twisted metal men ja älskar Jaffes tänkande och ja vet att han kommer leverera ett roligt spel jag litar på han och har faktiskt börjat sett fram emot detta spel

Medlem

"Tvingades ljuga" är ju ett falskt påstående eftersom han själv valde att göra det. Ni får det dessutom att låta som någonting dåligt när någon, i dessa tider då allt läcker ut flera månader innan utannonsering, lyckas hålla inne på information tills den planerade utannonseringen.

Medlem

Varför är detta en nyhet? Alla gör detta.

Skrivet av kebbe:

"Tvingades ljuga" är ju ett falskt påstående eftersom han själv valde att göra det. Ni får det dessutom att låta som någonting dåligt när någon, i dessa tider då allt läcker ut flera månader innan utannonsering, lyckas hålla inne på information tills den planerade utannonseringen.

Kebbis! Han *tvingades ljuga* för att inte avslöja Twisted Metal i förtid, OK? Sen vet jag inte riktigt hur du får det till att vi gör något varken negativt eller positivt av det hela, vi återger bara själva nyheten.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av kebbe:

"Tvingades ljuga" är ju ett falskt påstående eftersom han själv valde att göra det. Ni får det dessutom att låta som någonting dåligt när någon, i dessa tider då allt läcker ut flera månader innan utannonsering, lyckas hålla inne på information tills den planerade utannonseringen.

Kebbis! Han *tvingades ljuga* för att inte avslöja Twisted Metal i förtid, OK? Sen vet jag inte riktigt hur du får det till att vi gör något varken negativt eller positivt av det hela, vi återger bara själva nyheten.

Jag känner ändå att rubriken är lite "aftonbladet-iserad". Gör inte så, bara onödigt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

haha som när kvällsblaskorna la upp "nyheten" att BRÖLLOPSCHOCKLADEN tillverkades genom BARNARBETE, sen fick man veta att ca 70% av all kakao kommer från regioner där av tradition även barn deltar i skörden? helt klart illa, men dra ihop det med Viccans bröllop så ser nyheten större ut, ruttet tilltag som är så vanligt bland journalister...


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

1
Skriv svar