Syberia 3 lever – här är första gameplay-trailern!

Robot
Syberia 3 lever – här är första gameplay-trailern!
Medlem
Syberia 3 lever – här är första gameplay-trailern!

Oj! Minns Syberia som ett riktigt mysigt äventyr. Ska bara försöka komma ihåg slutet på 2:an, men hade för mig det slutade lyckligt :).

Medlem

Oh, hoppas den blir lika bra som föregångarna. Föregångarna tillhör mina favoriter bland point'n'click spel

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
:D:D:D:D:D:D:D

Medlem

Älskar Syberia!
(märks kanske inte)

Medlem
Medlem
Medlem

Jag håller tummarna! Även för att de släpper spelet komplett, episoder med hur lång tid som helst mellan tappar man tyvärr intresset för. Undrar om jag ens spelat senaste avsnittet av Dreamfall Chapters trots tidigare stort intresse. För långt mellan episoderna,intresset falnar.

Medlem

Oj, det här var intressant! Jag minns för länge sen att jag spelade igenom Syberia 1 och tyckte det var mysigt som bara den, men minns inte själva spelet särskiljt väl. Kanske är detta en ursäkt att spela igenom de två redan utgivna titlarna.

Får läggas på "to-play" listan.


signatur

Nämen!

Medlem

#2 0:37 Cameltoe


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Både Syberia 1 och 2 finns på gog.com för 80 SEK styck eller ett paketpris för bägge på 120 SEK.
https://www.gog.com/game/syberia

På steam just nu kostar dom runt 120 SEK styck med 150 SEK paketpris.

Medlem

Spelade klart syberia 1 för något år sen, tyckte att det var otroligt långsamt. Har för mig att man var tvungen att se karaktären springa tvärs över skärmen.

Mysigt spel annars, men slår alla sömnpiller o godnattsagor.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

1
Skriv svar