Tävling - Vinn Overwatch!

Medlem

En vinst för första gången hade suttit fint för en student!

Medlem

korsar mina tånaglar och hoppas på det bästa

Medlem

Blir lite vinna eller försvinna. Lirat mycket men inte så sugen att lägga 500 kr på spelet

Medlem
Skrivet av Ahris:

Jag tycker att alla deltagare ska få ett ex.

Det kan jag tro att du tycker.

Medlem

Ohh Att vinna Collectors edition vore en skön start på sommaren håller tummar och tår.

Medlem

Fru Fortuna, jag kallar på dina allsmäktiga krafter!

Medlem

Riktigt kul med en sådan tävling. Bara hålla tummarna då.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Gen
Medlem

Låt turen stå mig bi!

twm
Medlem

"... så kanske du blir en av fem personer som vinner!"
Står bara priser för tre, tror ni glömde 3-5 påsista

Medlem

Riktigt kul spel Håller tummarna!

Medlem

Håller tårna!

Inaktiv

Aldrig vunnit något så känns som det här kommer bli det första!

Medlem

Härlig tävling, lycka till alla ❤️

Medlem

Lycka till allesammans!

Medlem

Första gången jag googlar efter svaren. Vill verkligen vinna detta!

Medlem

Kom igen nu Fortuna! BJUUUD. Jag är snel hest!

gl hf till alla som deltar.
Drar och köttar lite demonder i DOOM under tiden man väntar. pewpew

Medlem

Satan, you owe me!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Håller tummarna för detta! Lycka till allihopa!

Medlem

Sure would be nice!

Medlem

Håller båda tummarna!

Medlem

GL HF alla! Själv svara jag rätt på alla. Man är ju geek!

Medlem

inte för jag tror jag kommer lyckas :/ aja då blir det att köpa det på allas bästa vän här inne (väntar på aggressiva kommentarer, kanske något fjolligt mordgot inkluderat) lär köpa spelet billigt på kinguin.
Var så god, let the hate begin!

Medlem
Skrivet av zliddret:

inte för jag tror jag kommer lyckas :/ aja då blir det att köpa det på allas bästa vän här inne (väntar på aggressiva kommentarer, kanske något fjolligt mordgot inkluderat) lär köpa spelet billigt på kinguin.
Var så god, let the hate begin!

Vad vore fel med att köpa där?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Åh Fru Fortuna jag ber till dig, låt mig vinna. Det behöver inte vara en stor första plats, det kan vara en liten femte plats som jag.

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av zliddret:

inte för jag tror jag kommer lyckas :/ aja då blir det att köpa det på allas bästa vän här inne (väntar på aggressiva kommentarer, kanske något fjolligt mordgot inkluderat) lär köpa spelet billigt på kinguin.
Var så god, let the hate begin!

Vad vore fel med att köpa där?

nämner jag g2a så förstår du nog, folk är anti alla sidor som inte har med steam och andra clienter att göra. Och blivit mordhotad förr här av någon fjolla för jag valde att köpa spel billigt

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av zliddret:

inte för jag tror jag kommer lyckas :/ aja då blir det att köpa det på allas bästa vän här inne (väntar på aggressiva kommentarer, kanske något fjolligt mordgot inkluderat) lär köpa spelet billigt på kinguin.
Var så god, let the hate begin!

Vad vore fel med att köpa där?

nämner jag g2a så förstår du nog, folk är anti alla sidor som inte har med steam och andra clienter att göra. Och blivit mordhotad förr här av någon fjolla för jag valde att köpa spel billigt

Haha, menar du allvar!?
Vilket helfestlig liten pryl det måste ha varit!

Men jag har nog missat vad det hela handlar om, varför skulle det vara fel att köpa en nedladdning från en annan sida än de stora?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Enkeria:

GL HF alla! Själv svara jag rätt på alla. Man är ju geek!

Du är inte den enda. Man är duktigt påläst om spelet, så intresserad blev jag av spelet. Läste om alla karaktärer etc

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av zliddret:

inte för jag tror jag kommer lyckas :/ aja då blir det att köpa det på allas bästa vän här inne (väntar på aggressiva kommentarer, kanske något fjolligt mordgot inkluderat) lär köpa spelet billigt på kinguin.
Var så god, let the hate begin!

Vad vore fel med att köpa där?

nämner jag g2a så förstår du nog, folk är anti alla sidor som inte har med steam och andra clienter att göra. Och blivit mordhotad förr här av någon fjolla för jag valde att köpa spel billigt

Haha, menar du allvar!?
Vilket helfestlig liten pryl det måste ha varit!

Men jag har nog missat vad det hela handlar om, varför skulle det vara fel att köpa en nedladdning från en annan sida än de stora?

folk tror g2a snor pengar av folk och samma gäller kinguin aldrig blivit av med något öre alls, och många gånger det bevisats att dessa som blivit av med pengar har orsakat det själv genom lite andra saker

12
Skriv svar