Till alla er som hatar frukt – Fruit Ninja blir film

Robot
Till alla er som hatar frukt – Fruit Ninja blir film
Medlem
Till alla er som hatar frukt – Fruit Ninja blir film

nu får dom väl fan ta och ge sig? tetris och fruit ninja? Mer intressant att höra please please utanför konsum på dagarna

Medlem

Missa heller inte bioaktuella Angry Birds - självklart dubbad till svenska också för extra underhållningsvärde!

Skjut mig.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Fruktansvärt!

Medlem

Frågan är när en bra filmatisering och högbudget filmatisering av Witcher släpps?

Medlem

Som alla redan sett...

Medlem

Först ska Tetris bli en sci-fi thriller i tre delar, nu ska Fruit Ninja bli film. Please, k... kill me, som Mary sa i Aliens.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Missa heller inte bioaktuella Angry Birds - självklart dubbad till svenska också för extra underhållningsvärde!

Skjut mig.

Jag har faktiskt sett den på bio, den var inte dålig. Som en av alla animerade filmer som kommit i år så har den helt klart varit en av de bättre.
Och för att vara en film baserat på ett mobilspel som detta så gjorde dem ett bra jobb.

Medlem

Men vafan...ännu ett till film"projekt" som känns dunderfail på förhand. Ny trend eller?

Medlem

Kan man inte bara se Mythbusters avsnitt där dom högg frukter med svärd istället? Var det inte den där datorspelspecialen som dom hade, minns inte riktigt vad det andra var. Paintball-banan?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Gnällkuk

Till alla som känner sig sura/arga/ledsna, ta en trip down memory lane, vissla med och bli glad igen


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Othello är också ett spel som man tänker skulle vara svårt att göra film av, men är ju iaf en klassiker i teatersalongerna. Även Chess, som blev musikal. Alltså inget nytt fenomen det här..

Medlem

Kan de bara inte göra en film på Megaman istället?

Typ Capcom går till Pixar och ber de gör en. Would watch - rewatch - bring kids I don't know to see it - overwatch - watch again - a billion tickets. Typ

Ambassadör
Xbox

Förstår inte var de hittar finansiering till sådan här skit? Det är fan fel på världen.


signatur

Jump in.

Medlem
Medlem

Jag fruktade att det här skulle hända.

Medlem
Skrivet av zliddret:

nu får dom väl fan ta och ge sig? tetris och fruit ninja? Mer intressant att höra please please utanför konsum på dagarna

Shit! Får du höra "please, please" utanför konsum? Vilken lyx, själv får jag höra "Pengar! Pengar!" eller "Hej Hej".


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Tapiwen:
Skrivet av zliddret:

nu får dom väl fan ta och ge sig? tetris och fruit ninja? Mer intressant att höra please please utanför konsum på dagarna

Shit! Får du höra "please, please" utanför konsum? Vilken lyx, själv får jag höra "Pengar! Pengar!" eller "Hej Hej".

det får jag höra ofta med, men jag valde att skriva det jag hör oftast :P.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Kan de bara inte göra en film på Megaman istället?

Typ Capcom går till Pixar och ber de gör en. Would watch - rewatch - bring kids I don't know to see it - overwatch - watch again - a billion tickets. Typ

http://www.imdb.com/title/tt1662534/ hehe 3,9 var betyget.

Annars verkar Century Fox och Nintendo ha nått på gång.

Medlem
Skrivet av sgtbastard:
Skrivet av DarkZide8:

Kan de bara inte göra en film på Megaman istället?

Typ Capcom går till Pixar och ber de gör en. Would watch - rewatch - bring kids I don't know to see it - overwatch - watch again - a billion tickets. Typ

http://www.imdb.com/title/tt1662534/ hehe 3,9 var betyget.

Annars verkar Century Fox och Nintendo ha nått på gång.

lol

we need REEEEEEBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT

Medlem

Haha. Förväntansfull på hur den filmen kommer att vara.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

1
Skriv svar