Kändisar då och nu

Medlem
Kändisar då och nu

Richard Dean Anderson

Anderson spelade som bekant McGyver under 80 samt 90-talet och hade senare huvudrollen i tv-serien Stargate SG1 under vilken tid han såg ut så här:

Kelly Clarkson

Clarkson blev känd efter att hon vann första säsongen av programmet American Idol och har sedan dess haft en mängd hits.

Macaulay Culkin

Culkin blev en av världens största barnskådespelare efter framgångarna med Home Alone-filmerna. Strulade sedan till sitt liv rejält med alkoholproblem och många vändor i drogträsket.

Jake Lloyd

Lloyd spelade bland annat i Klappjakten tillsammans med Arnold men det var i hans roll som Anakin Skywalker/Darth Vader som man minns honom bäst. Efter det gick det tyvärr utför med droger och bryderier med lagens långa arm.

Angus T Jones

Barnstjärnan från Two and a half men som sedan han blivit äldre upptäckt hur jävla härligt det är att vara en religiös nut job. Proklamerat att hans gamla serie är satans verk.

Edward Furlong

Gjorde sina mest kända roller i Terminator 2 och American History X. Sedan gick det utför rejält med droger och för mycket skumpa. Är idag pank och försöker crowdfunda ihop pengar till en ny lever som tydligen är slutkörd.

Miley Cyrus

Hade som ung huvudrollen i Disneys tv-serie Hannah Montana varefter hon fick ett skivkontrakt. Efter att ha slickat på en rivningskula fick hon tydligen blodad tand och näckade helt för Candy Magazine.

#blogg


signatur

Burn in the light.

Medlem
Kändisar då och nu

Har träffat Edward Furlong på en convention. Han är ganska trevlig faktiskt. Han var en av mina favoritskådisar som barn. Trist att det gick snett för honom för han var en duktig skådespelare.

Medlem

Var det verkligen så länge sedan Richard Dean Anderson och Stargate-serien var i ropet, fan nu känner även jag mig gammal...

Skrivet av skogsvilden:

Var det verkligen så länge sedan Richard Dean Anderson och Stargate-serien var i ropet, fan nu känner även jag mig gammal...

Ska vi förboka rullator.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Edward Furlong-grejen var väl fejk dock? crowdfundingrejen alltså, vad jag har läst åtminstone.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Edward Furlong-grejen var väl fejk dock? crowdfundingrejen alltså, vad jag har läst åtminstone.

Jasså? Det kände jag inte till.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Skulle inte säga att det gått dåligt för Miley Cyrus.
Ändrat inriktning ja.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Richard Dean Anderson är mycket snyggare om han tappar några kilon tycker jag.

Jake Lloyd var ju jäkla gullig i Star Wars filmen kom jag ihåg. På den där andra bilden ser han ju kriminell ut. Dock ska man inte döma någon efter en bild.

1
Skriv svar