Ställ klockan – Overwatch är spelbart i natt

Robot
Ställ klockan – Overwatch är spelbart i natt

Blizzards första FPS släpps om några timmar.

#blizzard, #overwatch


Medlem
Ställ klockan – Overwatch är spelbart i natt

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Vilken tur att det är Nationella prov i ma3 imorgon för alla glada elever i årskurs 2 som läser teknik eller natur eller har det som tillval.

Dock drabbas jag av detta då jag ska rätta alla dessa under veckan men till helgen kanske man får spela lite.

Medlem

Kors i taket! Rubriken var inte "Då kan du spela Overwatch"

Medlem

And so it begins! Taggad, betan var riktigt kul

Medlem

Äntligen får man något att spela!

Medlem

Har fortfarande inte bestämt mig om det blir köp eller ej.
Visst det var roligt men känns som det kommer vara ett kortlivat spel som bara är kul i någon eller några veckor.

Medlem

Sen betan har jag suttit och bara stirrat in i skärmen!

Äntligen får jag spela det igen!!!!

Medlem

Hmm, kanske skulle "jobba hemifrån" några dagar? ;D

Medlem

Ingen natt pasning för mig har ett arbete och sköta men imorgon kväll blir det spel av:)


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Avstängd

Hoppas servrarna klarar trycket

Medlem

Det här ser inte bra ut för jobbet imorgon.

Medlem

Synd att fysiska kopior inte anländer fören imorgon.

Medlem

Förutom att spelet är fantastiskt, karaktärerna är skitsnygga och alla short stories är hur grymma som helst så återstår frågan:

När ska de göra co-op single player för detta.

De har redan fantastiska historier att berätta och det känns som att allt är upplagt för en bra single-player eller tom en MMO värld.

Medlem
Skrivet av Fururi:

Synd att fysiska kopior inte anländer fören imorgon.

Varför man nu köper fysiska kopior av ett online-spel...

Medlem

Ett tips till er som inte redan har köpt det. Köp det från bizzards us affär ist blir någon femtiolapp billigare :).

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av Fururi:

Synd att fysiska kopior inte anländer fören imorgon.

Varför man nu köper fysiska kopior av ett online-spel...

Collector's Edition?

Ion
Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av Fururi:

Synd att fysiska kopior inte anländer fören imorgon.

Varför man nu köper fysiska kopior av ett online-spel...

Ja, eller hur.. vad är poängen? Om dom stänger ner servrarna kan man ju iaf inte spela det.

Medlem
Skrivet av karbon:

Ett tips till er som inte redan har köpt det. Köp det från bizzards us affär ist blir någon femtiolapp billigare :).

Problemet är att de då blir under ett annat konto. Kommer de förresten leta efter servrar i EU om man har US versionen, blir jobbig ping annars

Medlem

Jag hoppas verkligen inte att man drabbas av en hemsk förkyling imorgon.

Medlem
Skrivet av storm72:
Skrivet av karbon:

Ett tips till er som inte redan har köpt det. Köp det från bizzards us affär ist blir någon femtiolapp billigare :).

Problemet är att de då blir under ett annat konto. Kommer de förresten leta efter servrar i EU om man har US versionen, blir jobbig ping annars

Nejdå det blir under samma konto bara logga in på ditt benet konto och välja us store ist, så fattar jag det som iaf. Nejdå man kommer bli plaserad på EU servrar:)

Gnällkuk
Skrivet av karbon:

Ett tips till er som inte redan har köpt det. Köp det från bizzards us affär ist blir någon femtiolapp billigare :).

Har du testat det själv? Jag vet att det gick att göra tidigare då jag köpte expansionen till D3 på det viset och giftade den till mig själv men när jag kollade för några veckor sedan och även nu igen så ändrar den till EUR-priser. De verkar således ha fixat den buggen.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av karbon:

Ett tips till er som inte redan har köpt det. Köp det från bizzards us affär ist blir någon femtiolapp billigare :).

Har du testat det själv? Jag vet att det gick att göra tidigare då jag köpte expansionen till D3 på det viset och giftade den till mig själv men när jag kollade för några veckor sedan och även nu igen så ändrar den till EUR-priser. De verkar således ha fixat den buggen.

Nej har inte testat ännu men ska göra det när jag kommer hem tänkte jag. Verkar ju fungera ifrån vad jag har läst på https://www.reddit.com/r/Overwatch/comments/4jlq8j/for_europe...

Gnällkuk
Skrivet av karbon:
Skrivet av tricky:
Skrivet av karbon:

Ett tips till er som inte redan har köpt det. Köp det från bizzards us affär ist blir någon femtiolapp billigare :).

Har du testat det själv? Jag vet att det gick att göra tidigare då jag köpte expansionen till D3 på det viset och giftade den till mig själv men när jag kollade för några veckor sedan och även nu igen så ändrar den till EUR-priser. De verkar således ha fixat den buggen.

Nej har inte testat ännu men ska göra det när jag kommer hem tänkte jag. Verkar ju fungera ifrån vad jag har läst på https://www.reddit.com/r/Overwatch/comments/4jlq8j/for_europe...

Måste ha klickat fel någonstans, fungerar nu när jag testade igen


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Fururi:
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av Fururi:

Synd att fysiska kopior inte anländer fören imorgon.

Varför man nu köper fysiska kopior av ett online-spel...

Collector's Edition?

Ska man samla på CE-boxar ska man ju ändå inte öppna dom, så då spelar det ju ingen roll att de kommer senare.

Medlem
Skrivet av storm72:
Skrivet av karbon:

Ett tips till er som inte redan har köpt det. Köp det från bizzards us affär ist blir någon femtiolapp billigare :).

Problemet är att de då blir under ett annat konto. Kommer de förresten leta efter servrar i EU om man har US versionen, blir jobbig ping annars

man kan, precis som i andra blizzard-spel, välja region

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av Fururi:

Synd att fysiska kopior inte anländer fören imorgon.

Varför man nu köper fysiska kopior av ett online-spel...

100 kr billigare på Origins edition.

Medlem

Såg sjukt tråkigt ut. Liknar ett gammalt barnspel hehe. Men det finns folk som gillar det med.

Medlem
Skrivet av Whisp:
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av Fururi:

Synd att fysiska kopior inte anländer fören imorgon.

Varför man nu köper fysiska kopior av ett online-spel...

100 kr billigare på Origins edition.

Köpte Origins Edition för strax under 400:- på GreenManGaming. Tror knappast en fysisk version kostar under 300

Medlem
Skrivet av Tomtampong:

Kors i taket! Rubriken var inte "Då kan du spela Overwatch"

Rädd för att klicka på en länk?

12
Skriv svar