Stor Division-patch i dag – ny raid och massor av buggfixar

Robot
Stor Division-patch i dag – ny raid och massor av buggfixar
Medlem
Stor Division-patch i dag – ny raid och massor av buggfixar

Jag och många av mina polare har gett upp The Division, så blir inget för vår del


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Undrar vilken bugg de lägger till denna gången?


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Känns just nu som to little to late. Älskade spelet men har för tillfället släppt det och gått vidare.

Innan det kom var jag intresserad, efter att jag spelade tappade jag intresset. Konceptet är bra, men de gjorde inget kul av det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Slutade spela när de började fumla med exploithanteringen.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

De som svarar pga fusk/buggar? Vilka buggar är det ni har problem med? Visst det finns buggar men inget som gjort spelet ospelbart för mig.

Medlem
Citat:

Players can now rebind the ALT key.

Äntligen.

Mycket buggfixar och bättre loot drops, kan nog bli till att börja lira igen.

Medlem
Skrivet av Riah:

De som svarar pga fusk/buggar? Vilka buggar är det ni har problem med? Visst det finns buggar men inget som gjort spelet ospelbart för mig.

Buggarna är för det mesta små/kosmetiska, inte heller något som påverkat mig mycket. Men jag tror fusket i Dark Zone får många att avstå. Personligen lirar jag bara PvE, men har full förståelse för de som vill PvP:a.

Medlem

Det fungerar jättebra nu efter banhammaren varit i farten. Den första vågen av bannade personer är nu tillbaka och första banvågen på dessa har redan sats igång och blivit permbannade. Så att springa i DZ har inte varit något problem dom senaste 2 veckorna. Visst, det dyker upp ett gäng uttråkade högrankade spelare ibland som springer runt och dödar allt och alla. Men förhoppningsvis råder 1.2-patchen bot på det med att göra en ny bracket för GS201+. Och GS beräknas på huvudvapnet så att man inte kan byta ut vapen, typ pistolen, lika lätt för att få lägre GS för komma åt lägre brackets.

Dom nya PvE-uppdragen och förändringarna ser lovande ut också för dom som inte är så förtjusta i PvP. Det finns möjlighet att få tag på lika utrustning som i PvP-zonen, men det kommer så klart att ta lite längre tid.


signatur
Medlem

Jag ger det ett par månader till av content patches och liknande innan jag ens överväger att ge det en till chans, men jag tvivlar på att det hinner bli bra på mindre än ett år eller två. Med tanke på hur kortsynta de är så lär de då istället välja att lägga ner servrarna gissningsvis.

Herr rygg

Jag är riktigt nöjd med spelet som det är nu. Har fortfarande riktigt kul och ska bli roligt med nytt material. High risk target låter riktigt lockande och ska bli kul att skära ner rep i dark zone;)

Någon enstaka gång har jag stött på någon bugg som gör att jag faller genom golvet, dock har det fungerat efter det och spelet har inte varit ospelbart.


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Gett upp spelet totalt. Vilken jävla flopp alltså.

Gillar också hur de än så länge släppt sina två stora content patcher på sämsta möjliga dagar, först samma dag som Dark souls 3 och nu samma dag som overwatch

Medlem

Blir det såhär för att de inte hinner kvalitetstesta produkten?
Jag förstår att det är svårt att få med alla olika typer av settings av datorer där ute. Men någonstans känns det som att dom missar en sista genomkörare?

Vad var annorlunda förr? Fanns det mer tid då? Var det mindre press och stress? Varför måste det gå fort nu? Gamers will always game. Oavsett.


signatur

Niet.

Medlem

Personligen har jag inga problem med spelet. Den här patchen är mer än jag hade önskat. Många kommer grina. Inte jag. De feta kommer bli fetare Men sen utspelar sig spelet i kapitalismens Mecka. Så det ser jag som rimligt.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

•Severing the rope will cause all extraction bags to fall to the ground, scattering their contents as a public loot drop.

ZOMG vad folk kommer grina!!! lol

Medlem

Yey! Några timmar kvar på jobbet sen hem och nöta Clear Sky!

Medlem

Finns ingen raid i spelet.

Medlem

Problemet är att de lyssnar på alla klagare på forumet . Finns ju en hel del som har skoj fortfarande . Verkar som dom lägger ner allt krut på pvp vilket för mig är en stor miss här.
Synd på ett annars mycket givande spel.

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

Problemet är att de lyssnar på alla klagare på forumet . Finns ju en hel del som har skoj fortfarande . Verkar som dom lägger ner allt krut på pvp vilket för mig är en stor miss här.
Synd på ett annars mycket givande spel.

Hur får du det till att dom lägger allt krut på PvP när dom nu kommer med en ny raid? Plus HVT, både daily och weekly!


signatur
Gen
Medlem
Skrivet av Riah:

De som svarar pga fusk/buggar? Vilka buggar är det ni har problem med? Visst det finns buggar men inget som gjort spelet ospelbart för mig.

PvE mässigt är det ju de som exploitar Incursions även om det kanske inte spelar enorm roll. PvP däremot är en helt annan femma, har blivit skjuten av folk igenom en stor lastbil en gång, inte alls kul. En annan gång sköt en på mig som jag pepprade tillbaka på men tyvärr tog han inte skada. Verkligen inte kul om man spenderat en timme med att försöka hitta nåt orange som man sedan tappar pga cheaters.

Avstängd

Nya gear seten är grymma och ser fram emot nya incursions. Testade det med en randomgrupp idag men gick inte så bra. Man ska nog va några kompisar.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Riah:

De som svarar pga fusk/buggar? Vilka buggar är det ni har problem med? Visst det finns buggar men inget som gjort spelet ospelbart för mig.

PvE mässigt är det ju de som exploitar Incursions även om det kanske inte spelar enorm roll. PvP däremot är en helt annan femma, har blivit skjuten av folk igenom en stor lastbil en gång, inte alls kul. En annan gång sköt en på mig som jag pepprade tillbaka på men tyvärr tog han inte skada. Verkligen inte kul om man spenderat en timme med att försöka hitta nåt orange sen tappar man det pga cheats.

Vet inte vad du gör för att ta så lång tid på dig att hitta gula drops i DZ. tar inte mer än 5min och du springer ställen där bossarna spawnar.
Men visst förstår jag att det är surt att springa på folk som cheatar, men som någon tidigare skrev så har det blivit MYCKET bättre i DZ efter dom börjat banna folk som fuskar.
Om ni vill ha ett gott skratt och se hur det går med folk som tror att dom är säkra för att dom fuskar kolla in dessa videos från reddit. Epic
https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/4kgi14/best_pan...

Medlem
Skrivet av Theade:

Blir det såhär för att de inte hinner kvalitetstesta produkten?
Jag förstår att det är svårt att få med alla olika typer av settings av datorer där ute. Men någonstans känns det som att dom missar en sista genomkörare?

Vad pratar du om här, egentligen? Du menar att det är negativt att det kommer en stor innehållspatch med mer att göra för alla spelare?
Jag har spelat få spel den sista tiden som var så pass snyggt på en gammal dator och flöt på bra redan vid release som The Division. Har du ens spelat det?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Satan vilket lass med nya buggar som kom med uppdateringen.
Man undrar ju verkligen om dom har en QA avdelning överhuvudtaget.
Riktigt clusterfuck

NuZ
Testpilot

Jag sa det innan och nu igen. Detta är nya Evolve, överhypat och spelarbasen bara minskar o minskar. Sådan potensial men misslyckades


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av D01tY:

Jag sa det innan och nu igen. Detta är nya Evolve, överhypat och spelarbasen bara minskar o minskar. Sådan potensial men misslyckades

Bara för du och dina polare inte spelar ,betyder det inte undergången för spelet lul.

Medlem

Too little, too late. Men kul för de som fortfarande spelar.

Gen
Medlem
Skrivet av Burner1972:
Skrivet av Gen:
Skrivet av Riah:

De som svarar pga fusk/buggar? Vilka buggar är det ni har problem med? Visst det finns buggar men inget som gjort spelet ospelbart för mig.

PvE mässigt är det ju de som exploitar Incursions även om det kanske inte spelar enorm roll. PvP däremot är en helt annan femma, har blivit skjuten av folk igenom en stor lastbil en gång, inte alls kul. En annan gång sköt en på mig som jag pepprade tillbaka på men tyvärr tog han inte skada. Verkligen inte kul om man spenderat en timme med att försöka hitta nåt orange sen tappar man det pga cheats.

Vet inte vad du gör för att ta så lång tid på dig att hitta gula drops i DZ. tar inte mer än 5min och du springer ställen där bossarna spawnar.
Men visst förstår jag att det är surt att springa på folk som cheatar, men som någon tidigare skrev så har det blivit MYCKET bättre i DZ efter dom börjat banna folk som fuskar.
Om ni vill ha ett gott skratt och se hur det går med folk som tror att dom är säkra för att dom fuskar kolla in dessa videos från reddit. Epic
https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/4kgi14/best_pan...

Gissningsvis springer du runt i DZ06? Det kanske är bättre droprate än i DZ02/03 där jag brukar hålla till. Visst, bossarna droppar men hur ofta hittar man dem? Vet inte vad respawn rate är om jag ska vara ärlig.

Avstängd

Nya incursions är grymt kul och även att samla intel. Fick två set item igår 240 genom att samla intel och göra weekly med några kompisar.


signatur

PS5 och inget annat.

12
Skriv svar