Se den urläckra lanseringstrailern för Mirror's Edge: Catalyst

Robot
Se den urläckra lanseringstrailern för Mirror's Edge: Catalyst
Medlem
Se den urläckra lanseringstrailern för Mirror's Edge: Catalyst

Saknar Still Alive, men annars ser det ytterst mysigt ut


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Är det 8 år sen Mirrors Edge släpptes? Och jag har fortfarande inte spelat det. Tiden går fort.

Medlem
Skrivet av marsson90:

Saknar Still Alive, men annars ser det ytterst mysigt ut

Still Alive hade faktiskt passat väldigt bra till denna trailer, inget stort fan av den nya låten :/

Medlem

Ni måste ju testa detta med Vive:en

Medlem

Så jävla nice. 8 år har jag längtat och det ser magiskt ut. Don't let me down Dice!

Medlem

Mm, inte samma haYpe som efter första trailern men det såg ut att vara mer av samma iaf. Still Alive kunde dom lätt haft kvar, eller någon annan låt lite utanför ramarna.

Medlem
Skrivet av Pijt:

Mm, inte samma haYpe som efter första trailern men det såg ut att vara mer av samma iaf. Still Alive kunde dom lätt haft kvar, eller någon annan låt lite utanför ramarna.

En ny med miskovsky hade ju bara känts rätt.

Medlem

PLAY FIRST ON XBOX ONE WITH EA ACCESS!!!!


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem

Sjukt peppad på detta!

Skrivet av Pijt:

Mm, inte samma haYpe som efter första trailern men det såg ut att vara mer av samma iaf. Still Alive kunde dom lätt haft kvar, eller någon annan låt lite utanför ramarna.

Vi fick ju Warning Call iaf, https://www.youtube.com/watch?v=fB4gjiMVKFI

Testpilot

Jag är lite besviken på alla mirrors edge trailers faktiskt.

Visst är de snygga och så men de ger typ 0 i att vara sammanghängande förutom parkour då .

Medlem

Blir inte sugen alls när jag ser den här trailern. Blir faktiskt mest bara besviken och åksjuk.

Medlem

Ja det första ME kändes sådär lagom avskalat och bra. Nu hänger Faith i drönare och det sprängs saker kors och tvärs. Fett avtändande -.-


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

Ni måste ju testa detta med Vive:en

Hade vart kul att se någon hoppa rakt in i väggen

Medlem
Skrivet av roob:

Ja det första ME kändes sådär lagom avskalat och bra. Nu hänger Faith i drönare och det sprängs saker kors och tvärs. Fett avtändande -.-

Att döma av betan så är det ungefär de sekvenserna som finns i spelet. Don't worry about it.

Medlem
Skrivet av motionfield:
Skrivet av roob:

Ja det första ME kändes sådär lagom avskalat och bra. Nu hänger Faith i drönare och det sprängs saker kors och tvärs. Fett avtändande -.-

Att döma av betan så är det ungefär de sekvenserna som finns i spelet. Don't worry about it.

Jo, explosioner gör väl sig passande för trailers så det är där dom får synas mest.

Medlem
Skrivet av fzusr:
Skrivet av motionfield:
Skrivet av roob:

Ja det första ME kändes sådär lagom avskalat och bra. Nu hänger Faith i drönare och det sprängs saker kors och tvärs. Fett avtändande -.-

Att döma av betan så är det ungefär de sekvenserna som finns i spelet. Don't worry about it.

Jo, explosioner gör väl sig passande för trailers så det är där dom får synas mest.

Ja det ger ju en skev bild när det bara är det som syns här. I spelet skulle jag tro det är enskilda och mer tongivande händelser det handlar om och inte bara massa explosioner. vilket iofs gör dem till spoilers istället

Medlem
Skrivet av motionfield:
Skrivet av fzusr:
Skrivet av motionfield:
Skrivet av roob:

Ja det första ME kändes sådär lagom avskalat och bra. Nu hänger Faith i drönare och det sprängs saker kors och tvärs. Fett avtändande -.-

Att döma av betan så är det ungefär de sekvenserna som finns i spelet. Don't worry about it.

Jo, explosioner gör väl sig passande för trailers så det är där dom får synas mest.

Ja det ger ju en skev bild när det bara är det som syns här. I spelet skulle jag tro det är enskilda och mer tongivande händelser det handlar om och inte bara massa explosioner. vilket iofs gör dem till spoilers istället

Jo precis. Allt handlar ju om vilken typ av trailer det är antar jag. Det här är ju en "launch trailer", den ska bygga upp hypen maximalt. Om man är intresserad av hur spelet verkligen ser ut när man spelar det gör man ju bättre i att kolla på Gameplay-trailern: https://www.youtube.com/watch?v=5GBVMGXXFMw

1
Skriv svar